سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
اولین خانه کشتی پرند در فازهای مسکن مهر احداث می شود

خبر خوب شهردار پرند برای ورزشکاران؛

اولین خانه کشتی پرند در فازهای مسکن مهر احداث می شود

دکتر اله یاری در دیدار با هیات کشتی پرند از احداث خانه کشتی در فاز 6 خبر داد و گفت: با توجه به رویکرد #توسعه_متوازن و #توزیع_عادلانه امکانات در تمام مناطق شهر پرند، اولین خانه کشتی در فازهای مسکن مهر احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ جلسه دکتر اله یاری با هیات کشتی پرند صبح امروز چهارشنبه در دفتر ایشان برگزار و در خصوص مباحثی همچون حمایت از ورزشکاران، توسعه زیرساخت و سرانه های ورزشی گفتگو به عمل آمد.

شهردار پرند حمایت از ورزشکاران در سطوح مختلف را یکی از برنامه های مهم مدیریت شهری دانست و گفت: شهر پرند از ظرفیت ها و استعداد های بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است و حمایت از ورزشکاران با جدیت و به مانند گذشته در دستور کار قرار دارد.

دکتر اله یاری افزود: توسعه همه جانبه زیرساخت ها در تمام مناطق شهر پرند به ویژه محله های کم برخوردار، مهمترین دغدغه شهرداری و شورای اسلامی است و همه شهروندان عزیز پرند باید از امکانات مطلوب و شایسته بهرمند باشند.

شهردار پرند خاطر نشان کرد: از همین رو دومین خانه کشتی پرند و اولین در فازهای مسکن مهر با هدف جبران کمبود سرانه های ورزشی در فاز 6 احداث می شود و مقدمات این پروژه در دست اجرا قرار دارد.

در این نشست دبیر و اعضای هیات کشتی شهر پرند از رویکرد حمایتی و توسعه محور شهردار قدردانی کرده و به بیان مسائل و دغدغه های ورزش کشتی در این شهر، پرداختند.



مطالب مرتبط