سال جهش تولید با مشارکت مردم چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
مراسم تجلیل از بانوان شهرداری پرند برگزار شد

قدردانی مدیریت شهری از بانوان

مراسم تجلیل از بانوان شهرداری پرند برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر، از بانوان شاغل در شهرداری توسط مدیران شهری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛، دکتر اله یاری شهردار، آقای قهرمانی نایب رئیس شورا و سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، پیش از ظهر امروز طی مراسمی از بانوان شهرداری پرند تجلیل به عمل آوردند.

در ابتدای این مراسم، آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) و قدردانی از زحمات بانوان شهرداری، حضرت زهرا(س) را الگو کامل بانوان دانست و گفت: نگاه اسلام به بانوان یک نگاه توام با عزت و احترام است که نقش بسیار فعال و موثری برای بانوان در عرصه های مختلف قائل می باشد.

سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر نیز بیان داشت: امروز زنان کشورمان در کنار مردان و پا به پای آنها در مسیر توسعه و آبادنی ایران اسلامی تلاش می کنند و بر خود لازم دانستیم که از زحمات بانوان شهرداری پرند که بدون شک بخش وسیعی از فعالیت های مدیریت شهری مرهون زحمات آنهاست، قدردانی نماییم.

دکتر اله یاری شهردار پرند نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) بر نقش بی بدیل بانوان در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: بانوان شهرداری در همه حوزه ها و عرصه ها، نقشی فعال، موثر و کلیدی دارند که نشان از توانمندی بانوان گرامی است.

سکاندار مدیریت شهری پرند تصریح کرد: امروز شهرداری و شورای اسلامی پرند در همه حوزه ها پیشرو و پرتلاش ظاهر شده و این امر مهم بدون مشارکت و حضور بانوان امکان پذیر نبود.

دکتر اله یاری با اشاره به برخی از اقدامات مدیریت شهری، اظهار کرد: تا پایان سال 6 پروژه شاخص و مهم که به طور مستقیم در زیست شهری عموم شهروندان موثر می باشند، افتتاح شده و بخشی از نیازهای اساسی شهروندان در حوزه های خدماتی، فرهنگی، فضای سبز و ... پوشش داده خواهد شد.

شهردار پرند در پایان ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایمندی حداکثری در بین شهروندان، گفت: همه تلاش و هدف ما در مدیریت شهری باید خدمت به مردم، پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندی باشد و زمانی می توانیم به طور مطلوب به این امر مهم دست یابیم که خود را به جای مردم و یا مراجعه کنندگان به شهرداری بگذاریم.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح و تقدیر نامه از بانوان شهرداری پرند تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط