سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
ملاقات چهره به چهره شهردار پرند با شهروندان

دکتر اله یاری: هیچ هدفی مهمتر از خدمت صادقانه و رضایتمندی مردم نیست

ملاقات چهره به چهره شهردار پرند با شهروندان

جلسه ملاقات مردمی دکتر اله یاری شهردار پرند با شهروندان، صبح روز سه شنبه با حضور معاونین و مدیران شهرداری در دفتر ایشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در جلسه ملاقات عمومی دکتر اله یاری شهروندان محترم پرند به طور مستقیم به بیان درخواست ها، دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و شهردار پرند نیز ضمن شنیدن مطالب مطرح شده، دستوارات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به معاونین صادر نمود.

شهردار پرند در این جلسه با تاکید بر اینکه خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، همواره باید به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار مدیران و مسئولان شهرداری باشد، بیان داشت: مردم عزیز پرند ولی نعمتان ما هستند و هر آنچه که در توان داریم باید برای رضایت آنها بکار گیریم.

شایان ذکر است، شهروندان گرامی می توانند برای بیان مشکلات، پیشنهادات و درخواست های خود و همچنین تعیین وقت قبلی جهت ملاقات عمومی با شهردار به نشانی سایت شهرداری پرند  http://Www.parandcity.ir

مراجعه نمایند.

همچنین شهروندان محترم با نصب اپلیکیشن پرندمن می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با شهردار و مدیران شهرداری در ارتباط بوده و از خدمات متنوع و الکترونیک این اپلیکیشن به صورت غیر حضوری بهره مند شوند.



مطالب مرتبط