سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
دعوت شهردار پرند از شهروندان برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن

دکتر اله یاری شهردار پرند از عموم مردم فهیم پرند جهت شرکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن که در ماه جاری (دی ماه) در این شهر اجرا می شود، دعوت نمود.

دعوت شهردار پرند از شهروندان برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با تشریح اهمیت مشارکت شهروندان در این سرشماری، بیان داشت: سرشماری جدید نفوس و مسکن و ثبت جمعیت واقعی ساکن پرند، تاثیرات بسزایی در توسعه و ارتقای خدمات عمومی به شهروندان محترم خواهد داشت.

شهردار پرند اضافه کرد: بر اساس آخرین سرشماری سراسری، جمعیت پرند حدود 95 هزار نفر تخمین زده شده و این در حالیست که به دلیل ساخت و سازهای گسترده، شهر جدید پرند به عنوان شهری مهاجر پذیر شناخته شده که هر روز بر جمعیت آن افزوده می شود.

دکتر اله یاری شرکت در سرشماری را همیاری مردم در توسعه شهر دانست و تصریح کرد: بسیاری از خدمات، سرانه ها، امکانات و تسهیلات به شهرها بر اساس جمعیت اختصاص می یابد و مطمئنا مشارکت و همیاری مردم در این سرشماری منشا اتفاقات خوب برای پرند و توسعه خدمات و زیرساخت ها خواهد شد.

سکاندار مدیریت شهری پرند افزود: شهرداری و شورای اسلامی ضمن اطلاع رسانی گسترده همچون نصب بنر و توزیع تراکت و پوستر در سطح شهر، جلسات متعددی جهت تسهیل ثبت نام شهروندان با فرمانداری محترم، اداره پست و مخابرات داشته است و ما تمام توانمان را در این خصوص به کار گرفته ایم.

دکتر اله یاری در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه شهروندان فهیم پرند، فعالان اجتماعی، اهالی رسانه و مدیران مجتمع های مسکونی خواهشمندم که نه تنها در سرشماری نفوس و مسکن شرکت نمایند بلکه اهمیت این سرشماری را برای همگان تشریح کرده و نقش فعالی در این زمینه ایفا نمایند.



مطالب مرتبط