سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
مراسم تجلیل از دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی شهر پرند
مراسم تجلیل از دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی شهر پرند

 دکتر اله یاری: اختصاص 100 میلیارد تومان برای نوسازی اتوبوس های پرند

مراسم تجلیل از پرسنل، رانندگان و تلاشگران حوزه حمل و نقل عمومی شهر پرند، صبح روز یکشنبه با حضور دکتر اله یاری شهردار پرند، حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی، سرکار خانم جعفری سخنگوی شورا، سروان کاویانی رئیس پلیس راهور پرند و مسئولان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ابتدای این مراسم آقای صفایی سرپرست سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری، ضمن قدردانی از حمایت ها و توجه ویژه شهردار پرند به این حوزه و همچنین زحمات پرسنل و رانندگان گرامی، گزارشی از فعالیت های سازمان حمل و نقل ارائه داد.

دکتر اله یاری شهردار پرند نیز با تبریک 26 آذر روز ملی حمل و نقل عمومی، این عرصه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: صنعت حمل و نقل از جنبه های مختلف بسیار مهم بوده و تاثیر بسزایی در رفاه مردم و توسعه کشور دارد.

شهردار پرند افزود: سازمان حمل و نقل عمومی شهر پرند سال هاست که نیاز به نوسازی و بهسازی دارد. بنده و اعضای محترم شورا طی یک سال اخیر پیگیری های متعددی برای تحقق این امر مهم صورت داده ایم و به خوبی می دانیم نوسازی حمل و نقل عمومی، یکی از مهمترین دغدغه های مردم به شمار می رود.

سکاندار مدیریت شهری پرند، تصریح کرد: با رایرنی های متعدد و گسترده، موفق شدیم یک قطعه زمین تجاری به ارزش حدود 100 میلیارد تومان از دولت برای نوسازی اتوبوس های پرند دریافت کنیم که هم اکنون در مرحله فروش قرار دارد و به زودی چندین دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان برون شهری اضافه می شوند.

دکتر اله یاری در ادامه بیان داشت: بیش از این نیز، 5 میلیارد تومان برای تعمیر اتوبوس ها اختصاص دادیم که در حال انجام است و برای اولین بار پرونده های سازمان حمل و نقل را از رباط کریم به پرند منتقل کردیم که محاسن زیادی از جمله دریافت یارانه و تسهیلات برای پرند خواهد داشت.

شهردار پرند با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر متروی پرند تکمیل و افتتاح شود چرا که با توجه به جمعیت روز افزون پرند، باید فکری اساسی برای حمل و نقل برون شهری این شهر صورت پذیرد و بدون شک مترو یکی از الزامات مهم به شمار می رود.  

دکتر اله یاری همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی مدیریت شهری، اظهار کرد: نیت شهرداری و شورای اسلامی پرند، خدمت به همه مردم و کل فازها است و از همین رو، چندین پروژه در فاز های مختلف از جمله فاز 6 در دست اجرا داریم.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد سازی بین مردم و مسئولان، خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی پرند تاکنون کلنگ هیچ پروژه ای را بدون برنامه ریزی و اقدام عمرانی بر زمین نزده و معتقدیم باید هر چه که به مردم قول می دهیم به سرانجام برسانیم.

شهردار پرند همچنین با اشاره به پروژه شاخص مسیر دسترسی میدان آزادی به جاده قدیم پرند-ساوه، گفت: عملیات احداث این پروژه ی مهم و شاخص آغاز شده و بدون شک با افتتاح آن، گره ترافیکی در این مسیر مرتفع خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم، رانندگان محترم در فضایی صمیمی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و دکتر اله یاری نیز ضمن شنیدن مباحث مطرح شده، دستور پیگیری و رسیدگی به درخواست های آنها را داد.

در پایان این مراسم از رانندگان گرامی، پرسنل سازمان حمل و نقل، سروان کاویانی رئیس پلیس راهور، دانش آموزان (فرهنگ یار ترافیک) و سایر دست اندرکاران حمل و نقل عمومی پرند تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط