سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی دکل در شهر پرند

اختتامیه مسابقه کتابخوانی دکل، ویژه دانش آموزان، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهر پرند و شهرستان رباط کریم، دانش آموزان برگزیده و جمعی از معلمین در حسینیه سید الشهدای شهرداری پرند برگزار شد.

برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی دکل در شهر پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این مراسم که آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی پرند، آقای لطیفیان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رباط کریم و آقای درختی معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری حضور داشتند به 20 نفر از دانش آموزان برگزیده در این مسابقه، لوح و جوایز نقدی تقدیم شد.

آقای قهرمانی در این مراسم بیان داشت: اگر سرانه مطالعه کشور را بررسی کنیم، شاهد خواهیم بود که در این زمینه عقب ماندگی زیادی داریم و این برای کشوری که یک زمان مهد تمدن و کتابخوانی بوده، شایسته نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی پرند افزود: در همین راستا، سعی کردیم با همکاری اداره آموزش و پرورش و برگزاری مسابقه کتاب خوانی در بین دانش آموزان، گامی هر چند کوچک برای ترویج فرهنگی کتاب خوانی در پرند برداریم و خدا را شاکریم که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شد.

آقای قهرمانی با اشاره به انتخاب کتاب دکل برای این مسابقه و نیاز مبرم به جهاد تبیین، تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که سوالات و شبهاتی در ذهن دانش آموزان و نسل جدید وجود دارد و این کتاب پاسخگوی بخش زیادی از این سوالات است و به همین دلیل در کارگروهی که تشکیل شد، کتاب دکل برای این مسابقه انتخاب گردید.

در ادامه این مراسم نیز مسئولان آموزش و پرورش به سخنرانی پرداختند و در پایان از دانش آموزان برگزیده و همچنین معلمین و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه تجلیل به عمل آمد.

 

 



مطالب مرتبط