سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
رونمایی از اتوبوس های نوسازی شده پرند

رونمایی از اتوبوس های نوسازی شده ناوگان حمل و نقل پرند // 6 اتوبوس تعمیر و به چرخه خدمت رسانی افزوده شد

رونمایی از اتوبوس های نوسازی شده پرند

6 دستگاه اتوبوس نوسازی شده، ظهر امروز با حضور دکتر اله یاری شهردار پرند، حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی و مهندس چراغی رییس کمیسیون حمل و نقل شورا، به ناوگان حمل و نقل همگانی افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در این خصوص گفت: روند تعمیر اتوبوس های فرسوده پرند با جدیت در دستور کار قرار دارد و در مرحله نخست، از 25 دستگاه اتوبوس فرسوده، 6 دستگاه تعمیر و مجددا به چرخه خدمات رسانی به شهروندان گرامی اضافه شد.

شهردار پرند افزود: نوسازی اتوبوس ها شامل تعمیرات فنی، صندلی ها، بدنه، رنگ آمیزی، سرویس کولر و بخاری و ... می شود که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دست اجرا است و برای اینکه خللی در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشود در چند مرحله اجرا می گردد.

دکتر اله یاری خاطر نشان کرد: نوسازی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، یکی از مطالبات به حق شهروندان محترم پرند است و بر همین اساس، این امر مهم با جدیت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی قرار دارد.

گفتنی است در جریان بازدید شهردار و اعضای محترم شورا، آقای صفایی رئیس جدید سازمان حمل و نقل همگانی پرند، گزارشی از روند بازسازی اتوبوس ها و همچنین وضعیت این سازمان به مدیران شهری ارائه داد.

 



مطالب مرتبط