سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تجلیل مدیران شهری پرند از دانش آموز هنرمند و کارآفرین

دکتر اله یاری شهردار و آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند به همراه معاون فرهنگی شهرداری، عصر امروز با حضور در منزل خانم درسا رودباری ضمن دیدار با این دانش آموز هنرمند و کارآفرین، از وی تجلیل به عمل آوردند.

تجلیل مدیران شهری پرند از دانش آموز هنرمند و کارآفرین

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ خانم درسا رودباری، دانش آموز 11 ساله پرندی که فعالیت های چشمگیری در حوزه های مختلف هنری و کارآفرینی دارد، مورد تجلیل و حمایت مدیران شهری پرند قرار گرفت.

دکتر اله یاری و آقای قهرمانی در دیدار صمیمانه با خانم درسا رودباری و خانواده وی، ضمن آشنایی با فعالیت های هنری این دانش آموز، بر حمایت از استعدادهای دانش آموزان در حوزه های مختلف تاکید کردند و آن را زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه دانستند.

درسا رودباری هنرمند و کارآفرین موفق پرندی است که با راه اندازی تولید تابلو های نقاشی روی شیشه (ویترا)، روی چوب(دکوپاژ)، روی ظروف و یا هر سطح کریستالی و شیشه ای را در شهر پرند خلق می کند.

وی توانسته طی این چند سال هم تولیدات هنری، قابل توجه و با کیفیتی را عرضه کند و هم اینکه اشتغالزایی نماید و تعدادی از دختران هم سن خود و یا بزرگسالان را تحت آموزش قرار دهد.

این دانش آموز پرندی همچنین در حوزه نویسندگی و شعر موفق به چاپ چند جلد کتاب گردیده و دستی هم بر نوازندگی و موسیقی دارد.



مطالب مرتبط