سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اپلیکیشن پرند من یک گام مهم به سمت هوشمند سازی و خدمات الکترونیک

دکتر اله یاری شهردار پرند صبح امروز شنبه، در مراسم رونمایی از اپلیکیشن #پرند_من که با حضور دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران برگزار شد، به تشریح اهداف و قابلیت های این اپلیکیشن پرداخت.

اپلیکیشن  پرند من یک گام مهم به سمت هوشمند سازی و خدمات الکترونیک

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در این خصوص بیان داشت: اپلیکیشن #پرندمن یکی از قول هایی بود که به مردم شریف پرند در این دوره از مدیریت شهری داده بودیم و در بحث هوشمندسازی شهر می بایست گام های اساسی برمی داشتیم بنابراین این موضوع را در دستور کار قرار داده و امروز شاهد رونمایی از این اپلیکیشن هستیم.

شهردار پرند با بیان اینکه این اپلیکیشن جامع دارای بخش های مختلفی است، اظهار کرد: سامانه 137 که شامل پیام ها و درخواست های مردم و فوریت های شهری است بر روی این نرم افزار تعریف شده همچنین درخواست ملاقات مردمی و مکالمات در فضای این اپلیکیشن با معاونین و خود شهردار نیز طراحی شده است.

دکتر اله یاری با بیان اینکه قسمت مهم این اپلیکیشن بحث حوزه شهرسازی است، تاکید کرد: با راه اندازی این بخش، مراجعات شهروندان جهت خدماتی همچون صدور مجوز و پروانه و پایان کار به شهرداری به مراتب کمتر خواهد شد و حتی امضا الکترونیکی نیز در همین اپلیکیشن صورت می گیرد.

سکاندار مدیریت شهری پرند در ادامه گفت: اپلیکیشن #پرندمن مجهز به کلید sos و اتصال آن به سرور فوریت های آتش نشانی است و اگر شهروندی در نقطه ای دچار مخاطره شود، می تواند از طریق این اپلیکیشن اقدام نموده و همکاران ما در آتش نشانی به سرعت وارد عمل شوند.

دکتر اله یاری اضافه کرد: این اپلیکیشن یک قسمت پرسنلی دارد که بنده و معاونین به آن دسترسی داریم و با تحلیل داده ها در قسمت های مختلف امکان بررسی نقاط ضعف و نیاز های شهروندان را بیش از پیش خواهیم داشت.

شهردار پرند در پایان خاطرنشان کرد: خدمات رسانی هوشمند و الکترونیک، امروزه یکی از الزامات شهرهای توسعه یافته است و ما نیز در همین راستا برای فراهم نمودن بسترهای شهر هوشمند تلاش خواهیم کرد.



مطالب مرتبط