سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
مدیریت شهری پرند؛ پیشتاز در تحقق "شهرهوشمند"

اپلیکیشن پرند من ، شنبه رونمایی می شود

مدیریت شهری پرند؛ پیشتاز در تحقق "شهرهوشمند"

دکتر اله یاری شهردار پرند از رونمایی اپلیکیشن  پرند من در روز شنبه خبر داد و گفت: با بهره مندی از این اپلیکیشن بسیاری از خدمات شهرداری به صورت غیر حضوری و هوشمند امکان پذیر می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با تشریح امکانات این نرم افزار بیان داشت: اپلیکیشن  پرند من با هدف هوشمندسازی خدمات و کاهش مراجعه حضوری شهروندان گرامی به شهرداری جهت امور مختلف طراحی شده است.

شهردار پرند اضافه کرد: در پخش خدمات اداری این اپلیکیشن امکاناتی نظیر صدور پروانه، امکان اطلاع از بدهی نوسازی، اطلاع از وضعیت قبوض و ثبت درخواست ها در قالب آیکون دولت الکترونیک فراهم شده است.

دکتر اله یاری در ادامه تصریح کرد: ارتباط با سامانه 137 و بیان نقطه نظرات بصورت مستقیم و بدون واسطه با شهردار، معاونین و مدیران شهرداری، اطلاع از اخبار شهر، مشاهده کلیپ های شهروندی و معرفی شهر از دیگر امکانات این اپلیکشین است.

شهردار پرند افزود: اپلیکیشن  پرند من مجهز به کلید sos در راستای کمک فوری و امداد به شهروندان با اتصال به سرور فوریت های آتش نشانی است که تاثیر بسزایی در سهولت ارتباط شهروندان و سرعت بخشی در خدمات فوریتی دارد.

دکتر اله یاری با بیان اینکه راه اندازی اپلیکیشن  پرند من از قول هایی بود که به منظور خدمات رسانی هوشمند و رفاه شهروندان گرامی داده بودیم و شاهد تحقق آن هستیم، خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن روز شنبه رونمایی می شود و شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به کافه بازار یا اپ استور و دانلود برنامه، از امکانات و مزایای این نرم افزار بهره مند شوند.



مطالب مرتبط