سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
آیین بهره برداری از زورخانه مالک اشتر پرند

زورخانه پرند به همت مدیریت شهری تجهیز و راه اندازی شد

آیین بهره برداری از زورخانه مالک اشتر پرند

آیین بهره برداری از زورخانه مالک اشتر پرند شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان شهرستان رباط کریم و شهر پرند و جمعی از ورزشکاران در فاز 3 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، دکتر اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، مهندس صیادی سرپرست شرکت عمران و سایر مسئولان برگزار گردید، زورخانه شهر پرند به بهره برداری رسید.

دکتر اله یاری در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئولان و ورزشکاران بیان داشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند یک نگاه خانواده محور و همه جانبه است و لازمه تحقق این رویکرد توسعه زیرساخت های ورزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و ...در همه فازها و مناطق شهر می باشد.

سکاندار مدیریت شهری پرند تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طی یک سال اخیر، تحویل پروژه ها از پیمانکاران و تجهیز و راه اندازی آنها بوده است تا شهروندان عزیز امکان استفاده از همه پروژها را داشته باشند.

دکتر اله یاری افزود: در همین راستا زورخانه مالک اشتر با رفع نواقص و تحویل از پیمانکار، تجهیز و راه اندازی شد و فضای مناسبی برای ورزشکاران باستانی کار فراهم گردید.

شهردار پرند خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند مصمم به توسعه متوازن و عادلانه محور و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها است و از همین رو احداث پروژه های متعددی در فازهای مختلف مسکن مهر را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها طی هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.



مطالب مرتبط