سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
اقدامی کم نظیر در سطح کشور برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

اعزام 250 دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)

اقدامی کم نظیر در سطح کشور برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

دکتر اله یاری شهردار پرند از اعزام 250 دستگاه اتوبوس به کشور عراق جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین خبر داد و گفت: طی هماهنگی هایی به عمل آمده، این اتوبوس ها از امروز به کشور عراق اعزام و تا پایان مراسم اربعین آماده خدمت رسانی به زائرین عزیز خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام این خبر بیان داشت: همچنین با مساعت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند، زائران عزیز با چندین دستگاه اتوبوس به صورت رایگان به مرزهای عراق اعزام شده و این اتوبوس ها نیز جهت ایاب و ذهاب زائران حسینی در کشور عراق فعال خواهند بود.

شهردار پرند ضمن قدردانی از حمایت ها و حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم و اعضای شورای اسلامی شهر در مراسم بدرقه کاروان اتوبوس های اربعین، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی برای زائران عزیز اربعین حسینی باشیم و سهمی در راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین ایفا نماییم.

دکتر اله یاری در پایان تاکید کرد: اتوبوس هایی که برای مراسم اربعین اعزام شدند جدا از اتوبوس های سازمان حمل و نقل عمومی پرند بوده و تدابیری اتخاذ شده که هیچگونه خللی در خدمات رسانی به شهروندان گرامی ایجاد نشود.



مطالب مرتبط