سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
معابر فاز 3 زیر غلطک آسفالت

بازدید مدیران شهری پرند از عملیات روکش آسفالت محله غزالی و صبا 9

معابر فاز 3 زیر غلطک آسفالت

دکتر اله یاری شهردار و مهندس پایدار رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر پرند از عملیات روکش آسفالت در کوچه های غزالی واقع در فاز 3 بازدید و از نزدیک بر روند اجرایی این پروژه نظارت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در جریان این بازدید که به صورت سرزده به انجام رسید، شهردار و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر از عملیات روکش آسفالت بازدید و کیفیت اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

آسفالت محله غزالی که از مدت ها پیش به عنوان یک مطالبه مهم ساکنان این محله به شمار می رفت، با واگذاری مدیریت فاز 3 به شهرداری در دستور کار قرار گرفت و هم اینک رو به اتمام است.

همچنین دکتر اله یاری و مهندس پایدار از کوچه صبا 9 واقع در فاز 3 که فاقد هرگونه آسفالت است بازدید نموده و مقرر شد که عملیات آسفالت این کوچه نیز طی هفته جاری به انجام برسد.

شایان ذکر است با تاکید ویژه شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی، نهضت آسفالت در پرند با جدیت در تمامی مناطق تحت مدیریت شهرداری(فازهای صفر تا 3) اجرا می شود و از ابتدای امسال نیز قریب به 21 هزار متر مربع از معابر سطح شهر، رنگ و بوی آسفالت جدید به خود گرفته است.



مطالب مرتبط