سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
انتقاد شدید شهردار پرند از عملکرد غیر اصولی اداره آبفا

دکتر اله یاری: اجازه تخریب فضای سبز و معابر شهر را به هیچ احدی نخواهیم داد

انتقاد شدید شهردار پرند از عملکرد غیر اصولی اداره آبفا

در پی عملکرد غیر اصولی اداره آبفا در حفاری خط لوله آب الغدیر، دکتر اله یاری شهردار پرند با انتقاد شدید از عملکرد این اداره گفت: اجازه تخریب اموال عمومی را به هیچ سازمان، اداره و فردی نخواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در این خصوص بیان داشت: از زمان آغاز پروژه خط انتقال لوله آب الغدیر در پرند، کمال همکاری را با اداره آبفا جهت حفاری و احداث این پروژه داشته ایم اما متاسفانه عملکرد غیر اصولی آنها و عدم توجه به تذکرات شهرداری، مشکلات زیادی را ایجاد نموده است.

شهردار پرند در ادامه گفت: عدم توجه و عملکرد غیر اصولی اداره آبفا موجب خسارت و تخریب بخش هایی از فضای سبز، شکسته شدن درختان و همچنین از بین رفتن برخی از جداول و آسفالت سطح شهر شده است.

دکتر اله یاری اظهار کرد: آسفالت غیر اصولی اداره آبفا پس از عملیات حفاری نیز بر مشکلات افزوده است و از آنجا که این کار بدون زیرسازی مناسب و استاندارد های لازم صورت می گیرد، باعث فرو نشست و هزینه های سنگین برای مدیریت شهری می شود و تاکنون در مواردی شاهد این اتفاق بوده ایم.

شهردار پرند افزود: بارها تذکرات فنی و کارشناسی به اداره آبفا داده شده است اما هر بار شاهد بی توجهی و عدم رعایت مسائل فنی از سوی آنها بوده ایم و مدیریت شهری نیز برای جلوگیری از ایجاد یک بحران جدی در این زمینه، از طرق قانونی اقدامات لازم را به عمل می آورد.

سکاندار مدیریت شهری پرند در ادامه تصریح کرد: بنده و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به عنوان خادمان مردم شریف پرند هرگز اجازه نخواهیم داد تا فضای سبز و معابر سطح شهر که با میلیارد ها تومان پول بیت المال ساخته شده بر اثر عملکرد غیر اصولی اداره آبفا یا هر اداره و سازمان دیگری تخریب و نابود شود و در این راه محکم و مصمم خواهیم ایستاد.



مطالب مرتبط