سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
یک شب با شکوه دیگر در جوار منزل خانواده شهداء
یک شب با شکوه دیگر در جوار منزل خانواده شهداء

هفتمین شب از یادواره شهدای دفاع مقدس پرند در جوار منزل شهیدان شیراوند برگزار شد

یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در هفتمین شب، با حضور پرشور مردم مومن پرند، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، روحانیون معزز و مدیران شهرداری و شرکت عمران در جوار منزل شهیدان شیراوند در فاز 5 شهرک آفتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ یادواره شهدای دفاع مقدس شهر پرند با عنوان "ده شب؛ ده شهید" به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند در حال برگزاری است و هر شب نسبت به شب های گذشته با استقبال گسترده تر شهروندان مومن و انقلابی پرند مواجه می شود.

در هفتمین شب از این مراسم، دکتر اله یاری شهردار پرند و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهروندان در جوار منزل شهیدان شیراوند حضور یافته و ضمن تجلیل از خانواده این شهیدان گرانقدر، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشتند.

قرائت زیارت پرفیض عاشورا، مداحی و نوحه سرایی، دمام زنی، حضور کانون خدمت رضوی شهر پرند و تبرک مراسم به پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) و تجلیل از خانواده معظم شهیدان شیراوند، بخشی از این مراسم بود.

شهید علی هدی شیراوند و شهید علی پناه شیرواند، دو بردار که در ماووت و جزیره مجنون به مقام والای شهادت نایل آمدند و شهید علی صفر شیراوند عموی بزرگوار ایشان نیز در منطقه فاو و در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.



مطالب مرتبط