سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
تجلیل مدیران شهری پرند از آزاده و جانباز دفاع مقدس

دکتر اله یاری شهردار و آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند به همراه معاون فرهنگی شهرداری، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان، با حضور در منزل آقای محمد محبی آزاده و جانباز دفاع مقدس از ایشان تجلیل نمودند.

تجلیل مدیران شهری پرند از آزاده و جانباز دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ آقای محبی به مدت 10 سال در اسارت رژیم بعثی عراق بوده و از جانبازان 50 درصد هشت سال دفاع مقدس است که امروز مورد تجلیل مدیران شهری قرار گرفت.

دکتر اله یاری در این دیدار بیان داشت: امام راحل در مورد اسرای گرانقدر فرمودند «آزادگان در دوران سخت اسارت، سرود آزادی سر دادند» و مقام معظم رهبری نیز درباره آزادگان فرمودند «آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند» و همه اینها نشان از اهمیت فداکاری و ایثار آزادگان عزیز دارد.

شهردار پرند افزود: ما باید ایثار و از خودگذشتگی آزادگان، جانبازان، ایثارگاران و خانواده های معظم شهدا را ارج نهاده و همواره قدردان این عزیزان باشیم.

آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان، گفت: آزادگان سرافراز و جانبازان عزیز کشورمان با صبوری و تحمل مشقت های فراوان در راه انقلاب اسلامی، درس های بزرگی به همه ما داده اند.

آقای محبی نیز ضمن خیر مقدم به مدیران شهری، به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و دیدار مسئولان با ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا را موجب دلگرمی آنها دانست.

در پایان این دیدار که به همت واحد امور ایثارگران معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تدارک دیده شده بود، با اهدای لوح از آقای محبی تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط