سال جهش تولید با مشارکت مردم چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اجرای طرح جهادی آبیاری غیر شرب در پرند

درختان پرند سیراب تر از همیشه

اجرای طرح جهادی آبیاری غیر شرب در پرند

طرح جهادی آبیاری عرصه های فضای سبز با تانکر، صبح امروز با حضور معاون خدمات شهری و مسئولان فضای سبز شهرداری پرند به طور گسترده در فاز های تحت مدیریت شهرداری (صفر تا 3) به اجرا رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس سعید پایبند معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند در خصوص اجرای این طرح گفت: به دستور دکتر اله یاری شهردار پرند و تاکید ویژه ایشان بر نگهداری و حفظ عرصه های فضای سبز، طرح جهادی آبیاری غیر شرب با استفاده از تانکر در کلیه مناطق تحت مدیریت شهرداری به اجرا درآمد.

مهندس پایبند افزود: این طرح در بلوار ها و محله هایی اجرا می شود که فاقد سیستم مکانیزه آبیاری قطره ای هستند و هدف اصلی ما این است که با وجود گرمای زیاد در فصل تابستان از عرصه های فضای سبز به خوبی مراقبت و نگهداری نماییم.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند در ادامه تصریح کرد: رویکرد مهم شهرداری در حوزه فضای سبز، توسعه شبکه مکانیزه آبیاری است که از زمان حضور دکتر اله یاری در بسیاری از بلوار ها و بوستان های پرند به اجرا رسیده اما تا زمان تجهیز کلیه عرصه های فضای سبز به این سیستم، آبیاری با تانکر نیز برای جلوگیری از آسیب و خشک شدن درختان اجرا می شود.



مطالب مرتبط