سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
فصلی جدید در توسعه و آبادانی شهر پرند

آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی مدیریت شهری پرند با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، دکتر اله یاری شهردار پرند، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه حیدر کرار (ع)، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، آقای علیخان بخشدار مرکزی رباط کریم، اهالی رسانه و سایر مسئولان در فاز های مختلف پرند برگزار شد.

فصلی جدید در توسعه و آبادانی شهر پرند

دکتر اله یاری شهردار پرند در جریان افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مدیریت شهری، بیان داشت: رویکرد شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی پرند بر توزیع متوازن و توسعه عادلانه امکانات در کلیه فازهای پرند بنا نهاده شده و از همین رو چندین پروژه عمرانی جهت خدمات رسانی مناسب به شهروندان عزیز پرند در فازهای مهر نشین از جمله فاز 6 در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

دکتر اله یاری تصریح کرد: مدیریت فاز 3 شهر پرند اخیرا به شهرداری واگذار شده است که بلافاصله احداث پروژه های عمرانی با در نظر گرفتن نیازهای اساسی شهروندان آغاز و در کمتر از 3 ماه زمین چمن مصنوعی در جنوب این فاز احداث و امروز افتتاح شد‌.

شهردار پرند ضمن قدردانی از مدیران شرکت عمران، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند با وجود آنکه هنوز فازهای 4 تا 6 را تحویل نگرفته است اما برای رفاه شهروندان محترم معطل نخواهد کرد و با تحویل زمین از سوی شرکت عمران، پروژه های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی را در این فازها احداث می کند.

سکاندار مدیریت شهری پرند همچنین به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و اعضای محترم شورا، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است و در همین راستا، پس از راه اندازی خط اتوبوس داخلی از ایستگاه ریل باس به فاز 6، برنامه های مهمی برای این حوزه تدارک دیده ایم.

دکتر اله یاری افزود: مذاکراتی متعددی با سازمان همیاری شهرداری های استان تهران و شرکت عمران داشته ایم و به زودی 20 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری افزوده خواهد شد و همچنین 5 میلیارد تومان اعتبار جهت تعمیر و نوسازی این ناوگان اختصاص می یابد.

گفتنی است در روز پرکار شهرداری پرند، کلنگ احداث بازار میوه و تره بار در فاز 6 شهر پرند، کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی و خوابگاه ورزشی در فاز 6، افتتاح زمین چمن مصنوعی در فاز 3، بهره برداری از ساختمان جدید شورا در فاز 3، بهره برداری از پایانه اتوبوس داخلی ریل باس و افتتاحیه حسینیه شهرداری پرند در فاز صفر در مجموع با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و پانصد میلیون تومان با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شدند.



مطالب مرتبط