سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
اطلاعیه شهرداری پرند در خصوص حادثه اتوبوس مسیر پرند-شاهد
اطلاعیه شهرداری پرند در خصوص حادثه اتوبوس مسیر پرند-شاهد

پیرو انتشار خبری در فضای مجازی راجع به شکسته شدن شیشه ی جلوی یکی از اتوبوس های برون شهری پرند در حین حرکت، نکاتی جهت اطلاع افکار عمومی ارائه می شود.

این اتوبوس برخلاف اتوبوس های فرسوده قدیمی، از نوع اسکانیا بوده و علی رغم اخذ گواهی معاینه فنی دچار حادثه گردیده و شهرداری پرند با جدیت دلایل این حادثه را در دست بررسی قرار داده است.

بر اساس پیگیری های صورت گرفته، بر خلاف آنچه که در فیلم منتشر شده است خدا را شاکریم که در این حادثه هیچ یک از مسافران محترم دچار آسیب دیدگی نشده اند و شهرداری پرند به منظور جلوگیری از اتفاقات مشابه با دعوت از کارشناسان مربوطه به دنبال دلیل اصلی این حادثه است.

متاسفانه از بدو تاسیس شهر پرند، ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر جدید همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده است و نوسازی این ناوگان یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان و دغدغه های مسئولان به شمار می رود.

در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طی ماه های اخیر اقدامات گسترده ای را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری در دستور کار قرار داده اند که از جمله آنها می توان به مذاکرات فشرده ای با شرکت محترم عمران برای تامین بخشی از هزینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مکاتبات متعدد با سازمان همیاری شهرداری های استان تهران اشاره کرد که این رایزنی ها نتایج امیدوار کننده ای در بر داشته است‌.

همچنین راه اندازی خط اتوبوس از ایستگاه ریل باس تا فاز 6 و انتقال اسناد و مدارک رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از رباط کریم به شهرداری پرند جهت امکان ارائه خدمات مناسب به رانندگان، بخشی دیگری از اقدمات صورت گرفته در این حوزه به شمار می رود.

در هر صورت، همانطور که اشاره شد شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند از تمامی ظرفیت های موجود برای نوسازی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی بهره گرفته و این امر را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های خود دانسته و مجدانه پیگیر توسعه این حوزه و خدمات رسانی مناسب به شهروندان گرامی می باشد.



مطالب مرتبط