سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
افتتاح خط اتوبوس از ایستگاه راه آهن شهری به فاز 6 پرند

خط اتوبوس از ایستگاه راه آهن (ریل باس) به مقصد فاز 6 شهر پرند با حضور دکتر اله یاری شهردار پرند، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیران و معاونین خدمات شهری و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری، عصر امروز آغاز به کار کرد.

افتتاح خط اتوبوس از ایستگاه راه آهن شهری به فاز 6 پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در جریان افتتاح این خط اتوبوس، بیان داشت: بهره مندی شهروندان عزیز از ناوگان حمل و نقل عمومی مناسب، یکی از مهمترین اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند به شمار می رود و ما با اشراف کامل به این نیاز اساسی شهروندان به دنبال توسعه حمل و نقل درون و برون شهری هستیم.

شهردار پرند افزود: با توجه به استفاده جمعیت زیادی از شهروندان گرامی از قطار شهری جهت سفر به تهران و عدم وجود پایانه تاکسی و اتوبوس در این ایستگاه، خط اتوبوس به طور آزمایشی از ایستگاه ریل باس به فاز 6 در دو مسیر رفت و برگشت راه اندازی شد.

دکتر اله یاری خاطر نشان کرد: مسیر این خط اتوبوس میدان استقلال، بلوار جمهوری و بلوار شهید سلیمانی تا انتهای فاز 6 را در بر می گیرد و کلیه شهروندان می توانند از آن استفاده نمایند و یقینا در صورت استقبال شهروندان و همچنین بر اساس نیاز سنجی، این خط توسعه خواهد یافت.



مطالب مرتبط