سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۲/۱۴
مراسم گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام پرند
مراسم گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام پرند به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند همزمان با رحلت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زینب(س)، مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای گمنام پرند با عنوان "آسمانی ها" برگزار شد .
 این مراسم باشکوه در روز یکشنبه 13 اردیبهشت و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، که با حضور پرشور مردم خداجو همراه بود، با همکاری پایگاه بسیج ولایت، دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه رباط کریم و شهرداری پرند و با حضور مهندس علی بیگی فرماندار رباط کریم، علی یحیی پور شهردار پرند و دیگر مسئولان شهری و شهرستان برگزار شد.  
 پس از برپایی نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام محتشم، سخران مدعو و راوی جبهه و هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی ضمن اشاره به مقام والای  شهیدان، دلاوری و ایثار  رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را ستود و بیان کرد: شهدا با نثار  جانشان، درس فداکارای، از خود گذشتگی، عشق به هم نوع  و تلاش  و کوشش  و مجاهدت در راه خدا را به ما آموختند.
 حجت الاسلام جوشقانی در ادامه افزود: در حال حاضر و با آسیب هایی که از جانب دشمن وارد می شود باید هوشیار بود و با زنده نگاه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری و رشادت های آنان، فرهنگ بسیجی و شهادت و روحیه حماسی را در  جامعه گسترش دهیم تا از بروز خطر احتمالی  دشمن جلوگیری کنیم و همیشه آماده باشیم و بتوانیم از سرزمین  و دین مان دفاع کنیم.
راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در خاتمه گفت: ما مدیون شهدا هستیم و کمترین کاری که می توان انجام داد زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وپیروی از راه آنان است .
 گفتنی است در این مراسم با شکوه که با عطر چهار شهید گمنام مدفون در ارتفاعات بوستان کوهسار پرند همراه بود، مردم همیشه در صحنه شهر پرند، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بسیجیان، ائمه جماعات و دیگراقشار مختلف  در این مراسم شرکت داشتند./
 


مطالب مرتبط