سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۲/۱۶
دیدار شهردار و معاونان با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند
دیدار شهردار و معاونان با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند به گزارش روابط عمومی شهر پرند، علی یحیی پور شهردار، به همراه معاونان و مدیران شهرداری به مناسبت روز ملی شورا در ساختمان شورای اسلامی شهر پرند حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سلطانی، رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز شورا نامگذاری شده و این امر اهمیت شورا را بازگو می کند.
رئیس شورای اسلامی در ادامه افزود: در آموزه های دینی ما بر جایگاه مهم مشورت و شورا تاکید های بسیاری شده و مشورت در کارها از علائم مومنین است.
حجت الاسلام سلطانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که:«انتخاب شوراها و تشکیل آنها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است» ادامه داد: ما باید آموزه های دینی و فرمایشات معظم له را با توجه به نامگذاری امسال که « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است، در راس کارهای خود قرار دهیم و همگی لباس خدمت به تن کرده، مسئولان در کنار مردم، مردم در کنار دولتمردان با همدلی، همکاری و همزبانی به ایران اسلامی خدمت کرده و کشورمان را بسازیم.
رییس شورای اسلامی شهر ادامه داد: امیدوارم آقای مهندس یحیی پور با سابقه مدیریت و تیم کاری معاونان و مدیران توانمندی که در اختیار دارند بتوانند شهر را به نحو احسن اداره کرده و ما را جلوی شهروندان سربلند کنند.
علی یحیی پور شهردار پرند ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب و روز ملی شورا گفت: از اینکه اعضای شورا به من اعتماد کرده و بنده را به عنوان شهردار انتخاب کردند تشکر می کنم و از شورا تقاضا دارم که با انتقادهای سازنده به من کمک کنند تا بتوانم شهر را بهتر اداره کنم.
شهردار پرند عنوان کرد: اختلاف سلیقه ممکن است در مواردی وجود داشته باشد ولی این امر نباید در مدیریت کلان و برنامه راهبردی شهر خلل ایجاد کند.
مهندس یحیی پور هم چنین گفت: من به اعضای شورا به عنوان نماینده شهروندان احترام ویژه­ای قایل هستم و مطمئنم دیدگاه و نظرات شورا انعکاس نظر شهروندان است و رسیدگی به این نظرات را در اولویت کارهای شهرداری قرار خواهم داد.
در پایان این مراسم، علی یحیی پور لوح تقدیر و تبریک را به مناسبت این روز به رئیس و اعضای شورا اهدا کرد./
درج و نشر این مطلب بدون هماهنگی حوزه روابط عمومی پیگرد قانونی دارد.
 


مطالب مرتبط