سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پایان مراسم اعتکاف در مساجد شهر پرند
پایان مراسم اعتکاف در مساجد شهر پرند  به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، مراسم اعتکاف که از روزه سیزده رجب  همزمان با سالروز مولی متقیان آغازه شده بود پس از سه روز پایان یافت.
حجت الاسلام والمسلمین محتشم امام جماعت شهرداری پرند که ظهر امروز در جمع  معتکفین حضور داشت با بیان آثار معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف  می تواند  زنگار دل را بزداید و روح انسان را متعالی کند.
خطیب مراسم اعتکاف که در جمع جوانان مسجد امام حسن مجتبی(ع) سخنرانی می کرد در ادامه افزود: این سه روز اعتکاف که در روزهای میانی ماه مبارک رجب و با نام ایام البیض خوانده می شود، فرصت مناسبی برای تزکیه نفس و تقویت رابطه با خالق هستی است.
امام جماعت شهرداری پرند در فراز دیگری از سخنان خود به مناسبت سالروز تولد مولود کعبه در ماه رجب به خصوصیات حضرت علی (ع) پرداخته و گفت: امام علی (ع) بیش از پنجاه ویژگی دارند که هیچ یک از امامان ندارند و این ویژگی ها مختص مولای متقیان است.
وی ادامه داد لقب مرتضی مختص حضرت علی (ع) است و این لقب به خاطر اینکه مولا در همه امور اول رضای پروردگار را در نظر داشت، به ایشان نسبت داده شده است.
گفتنی است مراسم اعتکاف امسال شهر پرند در چندین مسجد از جمله مسجد امام  حسن مجتبی(ع) مسجد امام علی (ع) و...از روز دوازدهم رجب به مدت سه روز ادامه داشت./
 درج و نشر این مطلب بدون هماهنگی حوزه روابط عمومی پیگرد قانونی دارد.


مطالب مرتبط