سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۲/۱۶
جلسه تحویل کل فازهای شهر پرند به شهرداری
جلسه تحویل کل فازهای شهر پرند به شهرداری به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند ظهر روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه جلسه ای با حضور حجت الاسلام سلطانی رئیس، اعضای  شورای اسلامی، مهندس  یحیی پور شهردار، معاونان و مدیران شهرداری، مهندس هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران و تنی چند از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران  پرند با موضوع تحویل کل شهر جدید پرند به شهرداری تشکیل شد.
علی یحیی پور شهردار پرند، با بر شمردن موارد قانونی در خصوص شهرهای جدید گفت: طبق قانون پس از تاسیس شهرداری در شهر های جدید، سازنده و مدیریت گذشته که همان شرکت عمران به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی است باید شهر را کامل و همراه با زیرساخت ها به شهرداری تحویل دهد .
وی ادامه داد: وظیفه وزارت راه و شهرسازی و  شرکت عمران شهرهای جدید، ساخت شهر و تامین زیرساخت های شهری است و پس از آن مدیریت و اداره شهر به شهرداری سپرده می شود و در غیر اینصورت مدیریت دوگانه ای که در حال حاضر در شهر جدید پرند وجود دارد باعث بر هم خوردن نظم و سیمای شهری خواهد شد.
شهردار پرند با بیان اینکه تحویل سه فاز از کل شهر در ابتدای تاسیس شهرداری در سال 1391 کار اشتباهی بوده و شرکت عمران پرند در همان تغییر و تحول نیز زیر ساخت ها را به طور کامل تحویل شهرداری نداده است، اضافه کرد: روحیه من روحیه قانون مداری است و خود را ملزم به اجرای قوانین میدانم. در مورد تحویل شهر نیز این روحیه صادق است و امیدوارم این موضوع با تعامل و بدون ارجاع به مقامات فرا دستی حل و فصل شود.
مهندس یحیی پور با اشاره به اینکه شهرداری یک دستگاه عمومی غیر دولتی است اضافه کرد: طبق قانون یک سری اختیارات برای شهرداری تعیین شده و من به عنوان شهردار تابع قوانین شهرداری و مجری آن هستم و طبق آن حرکت خواهم کرد، چرا که اسم اینجا شهر پرند است.
شهردار پرند در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: من از مدیریت شرکت عمران پرند تقاضا دارم به مجموعه شهرداری کمک کنند تا تغییر و تحول کلی شهر طبق قانون انجام شود و من به عنوان شهردار بتوانم کارم را که همان خدمت رسانی به شهروندان است انجام دهم.
باران هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در این جلسه عنوان کرد: ما آمادگی کامل داریم که کل شهر را تحویل دهیم و در گذشته هم این مطلب را اعلام کرده­ ایم.
مهندس هاشم زهی اضافه کرد: در سالی که مزین به شعار همدلی و همزبانی است می توان با تعامل این کار را انجام داد و این مسئله را حل کرد.
مدیر عامل شرکت عمران پرند در پایان گفت: من و همکارانم در شرکت عمران هر کمکی در این زمینه نیاز باشد برای تحویل کامل شهر انجام خواهیم داد./
درج و نشر این مطلب بدون هماهنگی حوزه روابط عمومی پیگرد قانونی دارد.

 


مطالب مرتبط