سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۲/۲۸
رنگ آمیزی المان میدان بصیرت شهر پرند
رنگ آمیزی المان میدان بصیرت شهر پرند علی یحیی پور شهردار پرند از بازسازی و اجرای رنگ آمیزی المان میدان بصیرت شهر پرند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، تنها المان و نماد شهر پرند که سازه­ای فلزی است با پایه­های دیوار چینی شده، در سال 87 توسط شرکت عمران ساخته شد ولی تا کنون هیچگونه تعمیر و تجدید رنگ آمیزی روی آن انجام نشده است.
یحیی پور شهردار شهر جدید پرند گفت: به منظور زیبایی شهر و بهبود کیفیت بصری شهروندان، شهرداری در اقدامی طرح رنگ آمیزی المان بصیرت را آغاز کرد.
وی در ادامه افزود: المان میدان بصیرت که نماد شهر جدید پرند است و به صورت (( پرند )) سرهم نوشته شده است که در اثر گذشت زمان و عدم رسیدگی دچار آسیب و زنگ زدگی شده است .
شهردار پرند ادامه داد: واحد زیبا سازی خدمات شهرداری پرند طبق قراردادی که با پیمانکار بخش خصوصی منعقد کرده است، این المان را پس از زیر سازی و تعمیرات، رنگ آمیزی می­کند.
علی یحیی پور مبلغ اختصاص یافته به این پروژه را 300 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: از تاریخ 18 اردیبهشت کار نصب داربست و اقدامات اولیه انجام شده است و درادامه این نماد شهر پرند، رنگ آمیزی و سپس کار تجهیز، نور پردازی و نصب چراغ انجام شود.
شهردار پرند در پایان گفت: با بررسی­های انجام شده در سطح شهر، نقاط و میادین مختلف شهر نیاز به احداث و ایجاد المانهای جدید دارد که به حول قوه الهی، در آینده­ای نزدیک این اقدامات توسط شهرداری پرند انجام­می شود./
 


مطالب مرتبط