سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اولین مرکز نیکوکاری در شهر جدید پرند افتتاح شد.
اولین مرکز نیکوکاری در شهر جدید پرند افتتاح شد. با استعانت از خداوند سبحان مرکز نیکوکاری  حضرت  محمد مصطفی (ص) وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف شناسایی و کمک به نیازمندان و ایتام شهر پرند به طور رسمی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند ، همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا ( س) و هفته گرامیداشت مقام زن مراسم افتتاحیه و معارفه رئیس و نایب رئیس و مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد.
در این مراسم که امام جمعه شهر پرند ، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رباط کریم ، مدیر کل کمیته  امداد استان تهران ، رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم و دیگر مدیران ارشد کمیته امداد ، ائمه جماعت شهر پرند ، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری  به نمایندگی از شهردار در پرند حضور داشتند ، حجت الاسلام موسوی نژاد به عنوان رئیس هیئت عامل و آقای دده به عنوان نایب رئیس و مسئول اجرایی از سوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) معارفه شدند.
این مرکز نیکوکاری با بهره گیری از ظرفیت های عظیم مشارکت های مردمی در جهت شناسایی و تامین رفاه و آسایش نیازمندان و نهادینه کردن احسان و نیکوکاری گام برداشته و تمام عواید این مرکز برای ایتام و نیازمندان شهر جدید پرند هزینه می شود.
گفتنی است مرکز نیکوکاری حضرت محمد مصطفی(ص) شهر پرند در فاز دو ، میدان استقلال خیابان کیهان واقع است شهروندان می توانند جهت ارتباط و تعامل با این موسسه با شماره های 56726919 و56721916 تماس حاصل نمایند.  
 


مطالب مرتبط