سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۳/۱۸
حریق خودروی نیسان آتش نشانان را به محل حادثه کشاند
حریق خودروی نیسان آتش نشانان را به محل حادثه کشاند حریق خودروی نیسان آتش نشانان را به محل حادثه کشاند
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، مقارن ساعت 45 دقیقه نیمه شب گذشته 17 خرداد، صدای تلفن 125 آتش نشانی پرند به صدا درآمد و اپراتور خبری مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه خودرو نیسان در شهرک آفتاب دریافت کرد.
در پی این حادثه اکیپ آماده سازمان آتش نشانی شهرداری پرند به محل حریق خودرو به آدرس کوزو فاز 5 روبروی بلوک 65 B اعزام شدند.
پژمان ملکی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری پرند در این باره گفت: پس از تماس با پایگاه آتش نشانی 125 پرند، آتش نشانان در کمتر از 5 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند خودروی نیسانی دچار آتش سوزی شده که حریق از ناحیه داخل موتور خودرو در حال پیشروی به سایر نقاط است.
 وی افزود با عملکرد سریع آتش نشانان در ابتدا حریق مهار شد و سپس آتش نشانان با قطع جریان برق از باطری، مسدود کردن لوله بنزین و بازدید کامل نقاط مختلف خودرو از امکان آتش سوزی مجدد جلوگیری کردند.
ملکی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومی در بر نداشته و تنها خودرو دچار خسارت مالی شده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی در خاتمه به مالکان خودروها به ویژه خودروهای دوگانه سوز توصیه کرد: جهت پیشگیری و به حداقل رساندن خسارات احتمالی ناشی از اینگونه حوادث، ضروری است داخل خودرو یک عدد کپسول خاموش کننده حاوی پودر گاز قرار دهند./
 


مطالب مرتبط