سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۳/۲۰
پرند در اندیشه حمایت از هنرمندان صنایع دستی
پرند در اندیشه حمایت از هنرمندان صنایع دستی پرند در اندیشه حمایت از هنرمندان صنایع دستی
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند ، علی یحیی پور شهردار پرند ضمن گرامیداشت روز صنایع دستی ( 20 خرداد ماه) گفت: توجه دولت تدبیر و امید به صادرات غیر نفتی خصوصا صنایع دستی وهنر های سنتی سبب شده تا نگاه ویژه ای به توسعه این هنر و صنعت در نزد مدیران و صنعتگران صورت پذیرد.
یحی پور ادامه داد: شهرداری پرند به منظور خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند در حوزه صنایع دستی، آماده است زمینه های رشد این صنعت و احیای آن را در شهر جدید پرند فراهم کند.
شهردار پرند با بیان اینکه تعامل دستگاه های اجرایی ذیربط و شهرداری، برای تقویت کار آفرینی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی موثر خواهد بود افزود: در پرند دهها هنرمند در رشته های مختلف از قبیل: مخراج کاری، کنده کاری روی چوب، گلیم بافی، شیشه گری فوتی، سراجی سنتی و ... در حال فعالیت هستند که میتوان با شناسایی و سازماندهی  این افراد بخشی از هنر شهروندان پرندی را معرفی کرد..
یحیی پور خاطر نشان کرد: در این زمینه اقدامات اولیه در خصوص در اختیار قرار دادن مکان های مناسب به این هنرمندان، به صورت فصلی و مناسبتی به تناسب تعداد و تنوع این آثار صورت گرفته است.
شهردار پرند در پایان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی گسترده، زمینه گسترش و رونق صنایع دستی پرند را فراهم کرد و امید است بتوانیم با لطف حضرت حق و تلاش مستمر  اهمیت وجایگاه صنایع دستی را به موقعیت مناسبی برسانیم.


مطالب مرتبط