سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۳/۲۰
جلسه هم اندیشی مسئولان شهرداری با مربیان ورزش صبحگاهی
جلسه هم اندیشی مسئولان شهرداری با مربیان ورزش صبحگاهی جلسه هم اندیشی مسئولان شهرداری با مربیان ورزش صبحگاهی
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، در جلسه ای که ظهر امروز با حضور معاونان مالی اداری، عمران و شهرسازی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و مربیان ایستگاه های ورزشی در سالن جلسات شهرداری پرند برگزار و به بررسی مشکلات ایستگاه های ورزش صبحگاهی و راه کارهای آن پرداخته شد.
ناصر آقا رحیمی معاون شهردار در این نشست ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و تشکر از زحمات مربیان ورزش صبحگاهی گفت: در دین ما تاکید فراوانی بر تامین سلامتی جسم و روح از طریق ورزش شده است و مدیریت شهری قصد دارد با توسعه و ساخت فضاهای ورزشی و اجرای برنامه های مختلف سلامت شهروندان را ارتقا دهد.
معاون مالی اداری شهرداری پرند با بیان اینکه در سالی که مزین به شعار دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که: "ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی باید مورد توجه قرار گیرد" ادامه داد: باید سازمانهای متولی امر ورزش با همکاری مردم، ورزش های  همگانی را گسترش داده و فرهنگ سازی انجام شود تا شهروندان به حضور در عرصه ورزش  ترغیب شوند.
وی ضمن اشاره به اینکه نباید به شهرداری فقط به چشم یک نهاد خدماتی نگاه کرد افزود: شهرداری می تواند به عنوان یک نهاد اجتماعی ورزش را در بطن جامعه نهادینه کند و از این طریق به شهری پویا و شهروندانی سالم دست یابد.
آقا رحیمی در خصوص فضاهای ورزشی شهر جدید پرند گفت: در صورت تحویل سرانه های ورزشی از طرف شرکت عمران، شهرداری اقدام به ساخت زمین های ورزشی روباز از قبیل فوتبال، والیبال، بسکتبال و اسکیت خواهد کرد.
معاون شهردار پرند هم چنین در مورد اقدامات آتی شهرداری در زمینه گسترش و ساخت سرانه های ورزشی گفت: واحد عمرانی شهرداری به زودی پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی، جنب سالن الغدیر را آغاز خواهد کرد. 
شایان ذکر است در پایان این جلسه به 5 نفر از بانوان شاغل در شهرداری که در مسابقات آمادگی جسمانی مقام آوردند از طرف شهرداری پرند تقدیر و جوایزی اهدا شد.
بر اساس همین گزارش؛ حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری پرند با همکاری امور ورزش و امور بانوان شهرداری مسابقاتی را به مناسبت روز جوان در رشته آمادگی جسمانی برای بانوان شاغل برگزار کرد که در این مسابقات خانم ها: بهاره  اسدی، سهیلا لطفی، زهرا قلی پور، سعیده رحمان زاده و سمانه شیاسی به ترتیب رتبه اول تا پنجم را کسب کردند./

 
 


مطالب مرتبط