سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۴/۰۳/۲۸
اولین نشست مسئولان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران برگزار شد
اولین نشست مسئولان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران برگزار شد اولین نشست مسئولان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند،‌ اولین جلسه هم اندیشی معاونان فرهنگی و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و شهرداری های تابعه استان تهران قبل از ظهر دیروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
در این مراسم که با همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد، دکتر تواهن مدیر کل امور شهری و شوراها، مهدوی شاهرودی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی امور بین الملل استانداری تهران و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی و روابط عمومی حضور داشتند .
دکتر تواهن مدیر کل امور شهری و شوراها با مهم دانستن روابط عمومی در یک سازمان گفت: روابط عمومی نه تنها در یک سازمان بلکه در یک اجتماع نیاز است و « باید» باشد.
مدیر کل امور شهری و شوراها ادامه داد: کارکرد روابط عمومی ها باید علاوه بر عالمانه بودن، هنرمندانه نیز باشد.
وی ادامه داد: امروزه شرایط ایجاب می کند غیر از شاخصه علمی و هنر در روابط عمومی ها  به ‌روز نیز باشند و هر لحظه خود را با ابزارهای مورد نیاز و مدرن تجهیز کنند.
تواهن در پایان تصریح کرد:‌ من و همکارانم در استانداری از تمام توان خود جهت رشد و ارتقاء روابط عمومی ها استفاده خواهیم کرد و از هر گونه طرح و برنامه های آموزشی در این زمینه حمایت می کنیم.
مهدوی شاهرودی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران دیگر سخنران این جلسه با تاکید بر جایگاه روابط عمومی در پاکسازی اجتماعی و فضای فرهنگی شهر گفت: برای داشتن شهر زیبا باید روح شهر پاکیزه،‌ زیبا و از جنس دیگری باشد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها و معاونت های فرهنگی، ارزش آفرینی و اخلاق مدار کردن جامعه و مدیریت کردن فضای معنوی شهر و پاکیزه نگه داشتن این فضا است.
مشاور استاندار افزود:‌ در بحث آسیب های اجتماعی و مقابله با آن روابط عمومی می توانند با برنامه ریزی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش موثری داشته باشند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه گفت: روابط عمومی ها می توانند از طریق آموزش های غیررسمی ، سواد اجتماعی را بالا برده و آگاهی افزایی کنند.
وی تصریح کرد: از طریق روابط عمومی ها می توان ادبیاتی را ترویج داد و با متقاعد سازی اجتماعی به اهداف سازمانی و منافع عمومی نظیر اصلاح الگو مصرف، صرفه جویی، اقتصاد مقاومتی و... دست یافت.
مهدوی شاهرودی با بیان اینکه روابط عمومی بر پایه انگیزه،‌ تخصص،‌ وقت گذاری،‌ کسب مهارت و تبادل و همکاری استوراست گفت: روابط عمومی شهرداری ها و فرمانداری ها باید با هم تعامل داشته باشند و همگی در راستای این شعار روابط عمومی که     « یک صدا،‌ یک نگاه، یک استراتژیک» است، قدم برداریم.
گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران و معاونان فرهنگی شهرداری ها و فرمانداری به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند و مشکلات خود را مطرح کردند./
 
 
 


مطالب مرتبط