سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۲۳
قدردانی و عیادت مسئولین و مدیران شهری از اسماعیل سلطانیان هنرمند پیشکسوت پرندی
قدردانی و عیادت مسئولین و مدیران شهری از اسماعیل سلطانیان هنرمند پیشکسوت پرندی اسماعیل سلطانیان هنرمند پیشکسوت سینمای ایران به دلیل وجود ضایعه در ناحیه روده بزرگ به تازگی در بیمارستان امیرالمومنین اراک بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
علی بیگی فرماندار رباط کریم، علی یحیی پور شهردار پرند، معبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم، روح اله حسنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری به همراه سایر مسئولین صبح امروز به عیادت این هنرمند که ساکن پرند نیز می باشد، رفتند.
 علی بیگی فرماندار رباط کریم در حاشیه این عیادت افزود: عیادت و ملاقات مسئولان شهری از پیشکسوتان و اصحاب هنر کشور یکی از اولویت ها در راستای تکریم و بزرگداشت این قشر فهیم و زحمتکش است.
اسماعیل سلطانیان پیشکسوت بازیگری، کارگردان تئاتر و نمایش نیز در این عیادت گفت: بعد از مراجعات متعدد به بیمارستان های مختلف تهران و ممانعت پذیرش بنده برای عمل جراحی به دلیل مشکل تنفسی، به وسیله دوستان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مراجعه کردم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.
وی ادامه داد: در حال حاضر، حال عمومی من خوب است و از این بابت خدا را شاکرم و امیدوارم لباس عافیت به تن تمامی مریضان پوشانده شود.

 


مطالب مرتبط