سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۲۷
برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین ادارات
برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین ادارات جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد، صبح روز یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری رباط کریم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، در آستانه ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین 15 خرداد جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صبح روز یکشنبه با حضور علی بیگی فرماندار رباط کریم، امامان جماعت شهرستان، شهرداران و مسئولان شهری و شهرستانی در فرمانداری شهرستان رباط کریم برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ساماندهی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در 15 خرداد برگزار شد، فرماندار رباط کریم به شخصیت والای امام خمینی (ره) اشاره نمود و اظهار داشت:  معرفی شخصیت والای ایشان  به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان و دستگاههای فرهنگی می باشد.
از این رو فرماندار رباط کریم پیشنهاد تشکیل کمیتۀ جوانان و دانشجویان را مطرح نمود که با موافقت اکثریت به تصویب رسید.
 علی بیگی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم در سطح شهرستان برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی نژاد امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در ادامه با تقدیر از همکاری دستگاه­هایی که در اعزام کاروان جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در سال گذشته همکاری نموده اند به تشریح برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) با بدرقه مدیران شهرستان، برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی آن حضرت در سطح شهرستان، فضاسازی محیطی با استفاده از نصب بنر و پارچه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، بخشی از این برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این روز است.
حجت الاسلام و المسلمین خدائی امام جمعه نصیر شهر نیز در ادامه به بیان برخی اهداف اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) پرداخته و بیان کرد: آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلاب، زنده نگهداشتن یاد امام و تجدید میثاق با امام و شهدا، مقابله با توطئه های دشمنان و تجدید بیعت با رهبر انقلاب از اهداف مهم این سفر عرفانی می باشد.
در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان این جلسه مقرر شد که تمام دستگاههای ستادی و اجرائی متناسب با فعالیت و با حداکثر توان خود در راستای هرچه بهتر برگزار نمودن سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اقدامات لازم را انجام دهند.

 


مطالب مرتبط