سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۲۷
روابط عمومی ها نقش مهمی را در ارتقاء سازمان ها و نهادها ایفا می کنند.
روابط عمومی ها نقش مهمی را در ارتقاء سازمان ها و نهادها ایفا می کنند. شهردار پرند:
روابط عمومی ها نقش مهمی را در ارتقاء سازمان ها و نهادها ایفا می کنند.
همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و هفته روابط عمومی شهردار پرند این روز را به فعالان و نامداران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علی یحیی پور شهردار پرند ضمن تبریک این روز اذعان داشت: از وقتی‌که زندگی در روی کره خاکی شکل گرفت یکی از پایه‌های مهمی که بشر را می‌توانست به سعادت برساند روابط اجتماعی بود و بعد از قرن‌ها سیر زندگی بشر تا به امروز و دستیابی بشر به‌کرات و آسمان‌ها، امروز در عصری قرار داریم که به عصر ارتباطات معروف است.
علی یحیی پور با اشاره به اینکه این روابط اجتماعی و عمومی است که زندگی بشر را متحول کرده است، تصریح کرد: روابط عمومی ها دنیا را با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای‌ که در عرصه‌های مختلف پیش رفته است به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است و در این میان نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود. چرا که آن‌ها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون شوند.
شهردار پرند دنیای امروز را عصر ارتباطات و اطلاعات خواند و گفت: در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.
شهردار پرند در ادامه افزود: نام‌گذاری 27 اردیبهشت به ‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این ادعا را ثابت می‌کند که چقدر مدیران و کارشناسان روابط عمومی در انعکاس به هنگام اطلاعات موردنیاز مخاطبان موثرند و چقدر در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مدیران خود منشا آثار و برکات هستند.
یحیی پور با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان ها اظهار داشت: مدیران و مسوولان نیز باید به نقش مهم و ارزنده روابط عمومی در اخذ تصمیمات و سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها توجه داشته باشند و از مشاوره، توصیه ها و راهکارهای منطقی و برنامه ریزی شده توسط این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهره بگیرند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این‌جانب هم در سالی که از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب به سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل "نام‌گذاری شده است با تبریک روز ملی ارتباطات و روابطی عمومی به همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان که صادقانه و بی‌ریا در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید قلم می‌زنند و تلاش می‌کنند از پیشگاه خداوند باری‌تعالی آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت ‌دارم.

 


مطالب مرتبط