سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۲۹
گستره فعالیت های نهاد روابط عمومی شب و روز نمی شناسد.
گستره فعالیت های نهاد روابط عمومی شب و روز نمی شناسد. معاونت فرهنگی و اجتماعی:
گستره فعالیت های نهاد روابط عمومی شب و روز نمی شناسد.
 
دنیای امروز، دنیای شتاب، خبر و اطلاع رسانی است و بر این اساس نقش نهادهای اطلاع رسان و رابطی مانند روابط عمومی بیش از پیش مشخص می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، روح اله حسنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند در بیست و هفتم اردیبهشت ماه و روز ارتباطات ضمن گرامیداشت این روز به اصحاب رسانه، روابط عمومی ها و نهادهای اطلاع رسان تصریح کرد: امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است؛ به گونه ای که موفقیت و دوام سازمان ها، ادارات و شرکت ها در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آنها وابسته است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند روابط عمومی را هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر و به هنگام با مردم و مشتریان دانست و گفت: روابط عمومی هنر ارتباط درست با مدیران و انتقال نظرات و انتقادهای مردم به مدیران و هنر ارتباط با رسانه ها و انتقال صحیح اخبار، انتقادها و گزارش های حرفه ای و تخصصی و مانند اینهاست.
حسنی در ادامه افزود: در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست بلکه فلسفه مدیریت است. روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان ها و با جاری ساختن روح جلوه گری فعالیت های عملکردی سازمان، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن  اسلامی فراهم آورد.
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند در پایان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را محملی مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشتر نام و جایگاه روابط عمومی در کشور خواند و اظهار داشت: این روز، فرصت ارزشمندی است تا با پاسداشت حرمت و جایگاه علم و هنر روابط با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم، با فراهم آوردن بسترهای مناسب و آگاهی رسانی به مردم، از پیشرفت ها و موفقیت های مجموعه های مختلف خبر داده و راه را برای اعتلای میهن عزیزمان خصوصا در عرصه های بین المللی بیش از پیش مهیا و آماده نماییم.

 


مطالب مرتبط