سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۳۰
جوان ایرانی الگوی برتر خود را در آئینه تمام نمای پیامبر (ص)، حضرت علی اکبر (ع) یافته است.
جوان ایرانی الگوی برتر خود را در آئینه تمام نمای پیامبر (ص)، حضرت علی اکبر (ع) یافته است. شهردار پرند:
جوان ایرانی الگوی برتر خود را در آئینه تمام نمای پیامبر (ص)، حضرت علی اکبر (ع) یافته است.
 
بی شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده ای بهتر برای هم نوعانشان رقم می زنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علی یحیی پور شهردار پرند ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، خاطر نشان کرد: امیدواریم که انشاالله، تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران، با الگو قرار دادن حضرت علی اکبر (ع) در تمام مراحل زندگی، ادامه دهندگان خوبی در مسیر شهیدان و حافظانی برای انقلاب و پاسداران خوبی برای حفظ ارزش های انقلاب  اسلامی باشند.
شهردار پرند نامگذاری سالروز ولادت جوان رشید و رعنای حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز جوان را نشانه ای برای جوانان خواند و تصریح کرد: جوانان ما باید حضرت علی اکبر (ع) را الگوی شایسته ی خود قرار دهند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند و راهی که باید در زندگی طی کنند را از شبیه ترین انسان ها از نظر چهره و اخلاق به خاتم انبیاء بیاموزند. الگویی که اگر جوانان طالب سعادت دنیا و آخرت هستند، باید همواره آن را مد نظر خود قرار دهند و در تمام امور زندگی این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در ادامه افزود: جوان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در آئینه تمام نمای پیامبر(ص)، حضرت علی اکبر (ع) یافته است و ما پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود شاهد بودیم.
یحیی پور در پایان اظهار کرد: امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار شهر پرند با عزمی ملی و راسخ در سال جدید، روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همتی والا در راستای تحقق اهداف ایران اسلامی قدم بردارند.

 


مطالب مرتبط