سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
اجرای عملیات آسفالت کوچه های خاکی و لکه گیری سطح شهر
اجرای عملیات آسفالت کوچه های خاکی و لکه گیری سطح شهر عملیات آسفالت کوچه های خاکی در خیابان های گنو، نای بند و دنا در حال اجراست.
خیابان ها و معابر اصلی سطح شهر نیز لکه گیری می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، با توجه به درخواستهای مکرر مردم و مشکل جدی که متاسفانه در آسفالت خیابانها،  کوچه ها و معابر فرعی از سالهای گذشته به جای مانده و به رغم مشکلات اعتباری، شهرداری پرند برای تسهیل در رفت و آمد مردم، مبادرت به لکه گیری آسفالت سطح شهر و همچنین آسفالت کوچه های خاکی نموده است.
یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد. در همین راستا شهرداری پرند، اقدام به آسفالت و لکه گیری معابر و کوچه های خاکی نموده است.
شایان ذکر است با توجه به اینکه عملیات لگه گیری، روکش و اجرای آسفالت معابر یکی از اولویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان و همچنین جزء اولویت های کاری شهرداری پرند می باشد، تاکنون خیابان ها و کوچه های زیادی به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شده اند که با توجه به نظرسنجی های به عمل آمده و تحقیقات میدانی، رضایت عموم شهروندان را در پی داشته است.

 
 


مطالب مرتبط