سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
استعلام از شهرداری قبل از اقدام به خرید و فروش ملک، امری ضروری است.
استعلام از شهرداری قبل از اقدام به خرید و فروش ملک، امری ضروری است. شهردار پرند:
استعلام از شهرداری قبل از اقدام به خرید و فروش ملک، امری ضروری است.
 
کلیه مالکین به هنگام خرید و فروش و نقل و انتقال، موظف به اخذ استعلام از شهرداری محل می باشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علی یحیی پور شهردار شهر جدید پرند در خصوص خرید و فروش ملک در این شهر، گفت: از عموم مردم شهر جدید پرند تقاضا دارم که در بحث خرید و فروش زمین در پرند دقت لازم را داشته باشند و حتما از شهرداری استعلام بگیرند تا با مشکل مواجه نشوند.
شهردار پرند در ادامه افزود: ممکن است کاربری یک سری از املاکی که خرید و فروش می شود با آن چیزی که هست، مغایرت داشته باشد و مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد که می بایست مردم قبل از خرید نسبت به صحت، سقم و سلامت ملک اطلاع کامل را حاصل نمایند.
یحیی پور با تاکید بر لزوم روشنگری و اطلاع رسانی به مردم در خصوص نیاز به استعلام ملک قبل از خرید و فروش به استناد تبصره ذیل ماده 74 قانون شهرداریها، اذعان داشت: عده ای از مردم به شهرداری مراجعه نموده اند و نسبت به خرید زمین هایی که به قول صاحبان، کاربری آن مسکونی بوده ولی بعد مشخص شده است کاربری آن فضای سبز و غیر مسکونی است معترض  شده اند که بر خود لازم می دانم با هدف روشنگری و حمایت از حقوق شهروندی مردم شریف پرند این موضوع را به اطلاع آنها برسانم.
شهردار پرند در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می­کنم قبل از هرگونه خرید و فروش ملک با مراجعه به شهرداری استعلام لازم را دریافت نمایند.
 

 


مطالب مرتبط