سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۱۵
دو مجروح و یک کشته در برخورد شدید پژو با اتوبوس
دو مجروح و یک کشته در برخورد شدید پژو با اتوبوس  به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، تصادف شدیدی که در اتوبان تهران – ساوه رخ داد، دو مجروح و یک کشته به جا گذاشت.
در این حادثه که توسط شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی پرند اطلاع رسانی شد، نجاتگران ایستگاه آتش نشانی پرند در کوتاهترین زمان به محل حادثه در اتوبان تهران – ساوه عوارضی اعزام شدند.
پژمان ملکی سرپرست حوزه آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت از مسیر تهران به سمت ساوه بود که یک دستگاه اتوبوس مسافربری بعد از ساعت زدن در عوارض تهران – ساوه و برای تغییر دادن مسیر به اتوبان قم – تهران و دور زدن ناگهانی خودروی پژو با اتوبوس برخورد کرد.
وی افزود شدت برخورد به قدری بود که خودروی سواری پژو و دو نفر از سرنشینان مجروح و راننده خودرو فوت شدند.
ملکی تصریح کرد: نجاتگران و آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه در یک عملیات دقیق و حساس و نیز در شرایطی که دسترسی به افراد گرفتار بسیار سخت بود موفق شدند دو سرنشین خودرو را از میان خودروی آسیب دیده خارج کنند؛ اما راننده خودرو هنگام برخورد با اتوبوس فوت شده بود و مجروحین که یک خانم 49 ساله و یک مرد 40 ساله بودند، سریعا با آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.    

 
 


مطالب مرتبط