سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۱۵
پیام مشترک شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت عید سعید فطر
پیام مشترک شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت عید سعید فطر به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علی یحیی پور شهردار پرند و حجت الاسلام و المسلمین سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر پرند در حاشیه جلسه هفتگی خود عید فطر را تبریک و تهنیت گفتند.
حجت الاسلام و المسلمین سلطانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شرکت کنندگان در جلسه و تمامی مسلمین به ویژه همکاران پر تلاش در شورای شهر و شهرداری، ابراز کرد: عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. چه زیباست صدای گام های بندگان خدا به شوق آراستن صفوف نماز و اظهار بندگی به درگاه حق در روزی که خداوند آن را از میان دیگر روزهای خویش برگزیده تا در این عید بزرگ شکوه اطاعت و بندگی را به نمایش بگذارند .
علی یحیی پور نیز در ادامۀ سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، خاطر نشان کرد: عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید .
حجت الاسلام و المسلمین سلطانی در پایان اذعان داشت: تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر بر کیمیای وجود همشهریان عزیر پرند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک به همبستگی و وحدت، دوشادوش یکدیگر برای ایران اسلامی و آبادانی شهر اولین ها بیش از پیش تلاش کنیم .
 
 

 
 


مطالب مرتبط