سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۲
برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در شهر پرند
برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در شهر پرند به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، همزمان با هفته عفاف و حجاب، همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر امروز در جوار مسجد امام جواد(ع) برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند روح الله حسنی معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت ، همزمان با چهارمین روز از هفته عفاف و حجاب، ستاد مردمی عفاف و حجاب شهر پرند  با برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده، سعی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، مقابله با هجمه های دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه را دارد.
حسنی ادامه داد: تمام شهدای انقلاب، مدافع حرم و جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش های اسلامی به شهادت رسیده اند، با بررسی وصیت نامه این شهدای گرانقدر متوجه تاکید و سفارش همگی آن ها مبنی بر رعایت حجاب اسلامی و قرآنی خواهیم شد.
معاونت فرهنگی و اجتماعی افزود: حجاب اسلامی یکی از اصل های اساسی و بسیار مهم ما است که همه مسلمانان جهان آن را در نظر دارند و حتی در مساله حجاب هم تمامی فرق و ادیان الهی اتفاق نظر داشته که ما نیز باید از حجاب اسلامی و قرآنی حمایت کنیم.
وی در پایان گفت: وظیفه شما خواهران محجبه این است که ضمن دفاع از ارزش های حجاب خود، آن را تبلیغ و برای اطرافیان نیز آگاه سازی کنید که اگر این امر اتفاق نیفتد، بدحجابی در سطح جامعه روز به روز بیشتر شده و در نهایت نیز به بی حجابی تبدیل خواهد شد؛ به همین دلیل جهادی فرهنگی نیاز است که شما دختران و زنان محجبه عزیز، سربازان و لشگر این جهاد فرهنگی هستید.

 
 


مطالب مرتبط