سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۷
آتش فتنه و داعش، چشم آمریکا و عربستان را کور خواهد کرد.
آتش فتنه و داعش، چشم آمریکا و عربستان را کور خواهد کرد. امام جمعه شهر پرند:
آتش فتنه و داعش، چشم آمریکا و عربستان را کور خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پرند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران محترم در ماه مبارک رمضان، و قدر دانی از حضور همه مسئولین، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم در نماز پرشکوه عید سعید فطر، تصریح کرد: امیدواریم ان شاء الله این ماه مبارک رمضانی که سپری شد زمینه ساز سعادت و عاقبت به خیری ما باشد. خداوند متعال را شاکریم که نماز با شکوهی که روز عید سعید فطر در شهر برگزار شد، این اجتماعات با عظمت و با شکوه هویت، نشاط و زنده بودن شهر جدید پرند را می رساند که برای مسئولین محترم هم در راستای جلب توجه و خدمت آنان نکات مختلفی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین خدیری ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان از تمامی کسانی که در کل کشور با شش فقیه و شش حقوقدان در این ارگان همکاری می کنند تقدیر و تشکر نموده و اذعان داشت: امیدواریم ان شاء الله به کوری چشم دشمنان و آمریکا که شورای نگهبان، سپاه، بسیج و انرژی هسته ای را تحمل نمی کنند و همچنین پیشرفت، اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی برایشان قابل تحمل نیست، زیر پرچم ولایت فقیه با نظارت شورای محترم نگهبان پیشرفت روز افزون کشورمان را شاهد خواهیم بود. شورای نگهبان مایه آبرو وعزت ایران اسلامی است،هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی وضع می شود ممکن است مطابق با شرع نباشد، وقتی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد برای همه حجت است و انجام آن برای همه لازم  و مشروع است چون فقها زیر نظر مقام معظم رهبری هستند. امیدواریم عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر شود و از خدمات شورای محترم نگهبان در بحث انتخابات، نظارت، قانونگذاری و تعامل با مجلس شورای اسلامی تشکر می کنیم و توفیقات روزافزونشان را از خداوند متعال مسئلت می کنیم.
وی با اشاره به حادثه دلخراش یکی از شهرهای فرانسه که موجب کشتار حدود صد نفر شد گفت: کامیون به اصطلاح مرگی که وارد جمعیتی از مردم می شود و تا این لحظه حدود 100 نفر کشته و تعداد زیادی مجروح و زخمی شده اند حادثه دلخراشی است. تقریبا به صورت غیر مستقیم گروه تروریستی داعش مسئولیت این عملیات را پذیرفته است. خبرگزاری ها نوشته اند که دولت فرانسه می خواهد ناو بزرگی را برای مبارزه با داعش به حرکت در بیاورد. روزی بود که شما پول دادید و بزرگش کردید و به آنان امکانات دادید، جنگنده های خود را به اسم بمباران به راه انداختید اما به جای بمباران تجهیزات نظامی فرستادید. در آن روز می­توانستید با یک اخم جلوی داعش را بگیرید اما امروز باید ناو بفرستید. این فرزند شومی را که در منطقه خاورمیانه برجای گذاشتید، برای بار دوم و سوم است حریم امنیتی یک کشور غربی را که تا به دندان مسلح است، می شکند و خون صدها نفر را   می ریزد. ما این حادثه را محکوم می کنیم؛ اما این کشور، مردم و رهبری معظم انقلاب پیش بینی می کردند و می گفتند این
 
آتش را درست نکنید، این شعله وقتی بالا برود دودش به چشم شما خواهد رفت. این اول کار است. روزهای گذشته هم دیدیم که دولت ترکیه تغییر مسیر داد و گفت می خواهیم با سوریه روابط دیپلماتیک برقرار کنیم با اینکه چندین سال است داعش را در کشور سوریه تجهیز می کنند، این داعش بلای جان است. هم دامن عراق و سوریه و هم دامن عربستان را گرفت. امروز هم در پاریس می بینیم، قطعا آتش فتنه و داعش چشم آمریکا و عربستان را کور خواهد کرد.
 

 


مطالب مرتبط