سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۷
برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید علی قانع شهروند پرندی و آتش نشان شهرداری تهران
برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید علی قانع شهروند پرندی و آتش نشان شهرداری تهران  شهید «علی قانع» از شهروندان پرند، هفته گذشته در پی حادثه آتش سوزی در تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، مراسم تشییع پیکر شهید علی قانع؛ آتش‌نشان فداکاری که در عملیات اطفای حریق یک منزل مسکونی در خیابان جنت آباد شمالی جان خود را از دست داده بود با حضور علی ربیعی‌(وزیر کار؛ رفاه و تعاون) و علیرضا محجوب (نماینده مردم تهران) از مقابل منزل این آتش‌نشان برگزار شد.
در ادامه این مراسم پیکر شهید علی قانع به خیابان بهشت و مقابل ساختمان شورای شهر منتقل شد تا پس از آن در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شود.
شهید علی قانع آتش نشان ایستگاه 27 آتش نشانی تهران در اولین ساعات بامداد روز جمعه 25 تیر ماه 95، هنگام اجرای عملیات اصفای حریق یک واحد مسکونی در زیر زمین ساختمان چهار طبقه مسکونی در محله جنت آباد دچار آسیب دیدگی شدید شد و به درجه رفیع شهادت رسید.
این آتش نشان فداکار در سال 1359 متولد شد و از سال 91 در شهرک آفتاب پرند ساکن شد. وی در سال 1385 به خاطر عشق خدمت به مردم و نجات جان و مال انسان ها، حرفه آتش نشانی را انتخاب کرد.
 


مطالب مرتبط