سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۸
همکاری و مشارکت نهادهای مدنی در زمینه ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر پرند ضروری است.
همکاری و مشارکت نهادهای مدنی در زمینه ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر پرند ضروری است. معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند:
همکاری و مشارکت نهادهای مدنی در زمینه ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر پرند ضروری است.
معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پرند لزوم برنامه ریزی در زمینه برنامه های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ارتقای شرایط اجتماعی و فرهنگی شهر جدید پرند یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است و باید توجه ویژه‌تری در این زمینه صورت گیرد؛ به همین منظور اقداماتی برای توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی همچنین فضاهای ورزشی برای شکل‌گیری هویت و انسجام هویتی در زمره ی اولویت های کاری شهرداری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، روح اله حسنی هدف برنامه های فرهنگی را اصلاح و ارتقاء وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر پرند با تهیه و تدوین برنامه های فرهنگی دانست و تصریح کرد: در این زمینه به مشارکت و همکاری سایر نهادها از جمله نهادهای مدنی نیاز داریم. در واقع ابتدا لازم است حمایت از نهادهای مدنی را در سطح شهر پرند به منظور گسترش آنها در اولویت کار قرار دهیم؛ این نهادها باید در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و محیط‌زیست شهری فعالیت‌هایی داشته باشند؛ حتی لازم است نهادهایی در حوزه‌های ورزشی شکل بگیرند تا ارتقاء وضعیت فرهنگی شهر میسر شود. در مجموع باید با افزایش همکاری‌ها سایر نهادها را توانمند کنیم تا آنها همکار مجموعه مدیریت شهری باشند.
حسنی ایجاد امنیت اجتماعی را اصلی ترین زیر ساخت و تضمین کننده دیگر فعالیت های فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: الگوسازی و توسعه زیرساخت های فرهنگی تنها راه ایجاد امنیت اجتماعی است. بر همین اساس احترام به قوانین، دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید از مهدکودک ها و دبستان ها آغاز شود و از کودکی توجه و احترام به ساختارهای اجتماعی در افراد نهادینه شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند در پایان توسعه ی فرهنگی و اعتقادی را پایه ی کار مدیریتی خواند و گفت: اصلاح و ارتقاء روحیه ولایتمداری و استکبارستیزی، وحدت ملی و اسلامی، افزایش سطح معرفت دینی، مسئولیت پذیری و روحیه انقلابی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی از پیامدهای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.
 

 
 


مطالب مرتبط