سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۳۰
ضرورت تسریع ثبت نام مداحان و ذاکرین شهرستان رباط کریم در سامانه طوبی
ضرورت تسریع ثبت نام مداحان و ذاکرین شهرستان رباط کریم در سامانه طوبی به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم عنوان کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) باید در اسرع وقت با توجه به ضرورت آن در سامانه طوبی ثبت نام کنند.
منوچهر جلیلی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و ساماندهی مادحین و شعرا، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) باید در اسرع وقت اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کنند.
وی با تشریح نحوه ثبت نام در این سامانه، عنوان کرد: مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می توانند برای ثبت نام به سامانه tooba.tdm-ido.ir مراجعه کنند و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند و همچنین باید فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس و مدارک مربوطه به دوره های آموزشی گذرانده شده را همراه داشته باشند.
جلیل در ادامه افزود: پس از ثبت نام و تایید کارشناسان، برای مداحان و شاعران آئینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر    خواهد شد.
این مسئول همچنین خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی در این خصوص از طریق ارسال پیامک، تریبون نماز جمعه، محافل و مجالس مداحی و مذهبی صورت گرفته است.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، یادآور شد: 400 مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر آئینی برادر و خواهر عضو کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان هستند.
گفتنی است تشکل های دینی اعم از کانون های فرهنگی و تبلیغی و هیئات مذهبی نیز می توانند در سامانه طوبی ثبت نام کنند.

 


مطالب مرتبط