سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تاکید امام جمعه شهر پرند بر تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات شهر از سوی نماینده محترم شهرستان در مجلس
تاکید امام جمعه شهر پرند بر تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات شهر از سوی نماینده محترم شهرستان در مجلس به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، حجت الاسلام والمسلمین خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پرند ضمن اشاره به نخستین روز مرداد ماه که در تقویم انقلاب روز نماز جمعه نامگذاری شده با تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی شهر پرند که چندین سال است در نماز جمعه حضور دارند و یاری می کنند، این روز را تبریک و تهنیت عرض نمود و اذعان داشت: نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب با دستور و حکم امام خمینی (ره) در روز پنجم مرداد ماه سال 1358به امامت حضرت آیت الله طالقانی برگزار شد که آغاز مبارک و تدبیر بسیار بزرگی بود.
امام جمعه پرند ضمن بیان اینکه شایسته است به ناامنی های موجود در منطقه خاورمیانه از جمله حادثه تلخ کشت و کشتار کشمیر هندوستان، انفجارهای متعدد، روز و شب های سخت در کشورهای یمن، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان و همچنین انفجار و کودتای اخیر کشور ترکیه توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کشور ترکیه که  نزدیک 30 سال است به اتحادیه اروپا التماس  می کند که به آن ملحق شود اما آنها نمی پذیرند. کشوری که به این اندازه محکم است کودتا در این کشور اتفاق افتاد که هنوز هم پس لرزه های آن باقی است و مجلس این کشور سه ماه وضعیت اضطراری تصویب کرده است. به گفته رسانه ها 50 هزار نفر و به قول خود رئیس جمهور 10 هزار نفر دستگیر شده اند. البته ما معتقدیم نفرین کودکان سوریه دامن تمام کسانی را که به داعش کمک کرده اند خواهد گرفت و دود آتش داعش به چشم آنها خواهد رفت. اگر چه کشورهای غربی باشد. ما هر کودتایی را در هر کشوری محکوم می کنیم. در هر کشوری مهم خواست و اراده مردم است. زمان کودتا گذشت، اما این ناامنی ها را که در منطقه  می بینیم شایسته است به داخل کشور هم توجه داشته باشیم. کشوری که امن، مقتدر، آرام و روز به روز قوی تر مثل کوه آب دیده و محکم در مقابل دنیای استکبار مخصوصا آمریکای جنایتکار ایستاده، ایران اسلامی است. اما چرا آرام؟ چرا مقتدر؟ چرا بدون اتفاقات تروریستی با اینکه که همه این انفجارها برای ایران اسلامی برنامه ریزی شده بود. در اینجا دو مسئله را نباید فراموش کرد. مسئله اول خون پاک شهدا که تضمین کننده این اقتدار و صلابت است. مسئله دوم ولایت است، فلذا خون پاک شهدا و علم ولایت فقیه در ایران اسلامی تضمین کننده امنیت و اقتدار است.
وی در خصوص معضلات و مشکلات شهر ضمن ارائه پیشنهادی به نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیشنهادی خدمت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نوروزی دارم آن هم اینست که تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات شهر را در دستور کارشان قرار دهند. کمیته ای با رویکرد حضور مدیران استانی و کشوری. زمانی بود آمدند و گفتند این شهر پایتخت مسکن مهر و بین المللی است. پس اگر بین المللی است همیشه مدیران داخلی و شهرستانی نمی توانند مشکلاتش را حل کنند این ظرفیت نماینده محترم است پای مدیران بین المللی و کشوری را به این کمیته ساماندهی مشکلات شهر پرند بکشد و هر ماه در دستور کار یکی از مشکلات شهر مطرح شده و به یک سرانجامی برسد.

 
 


مطالب مرتبط