سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۵/۲۱
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری پرند به مناسبت روز خبرنگار
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری پرند به مناسبت روز خبرنگار به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار عصر دیروز 20 مرداد در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن شهرداری با حضور علی یحیی پور شهردار، آقا رحیمی معاونت اداری و مالی، محمد حاجی محمدلو معاونت خدمات شهری و فضای سبز، روح اله حسنی معاونت فرهنگی اجتماعی و جمعی از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات شهرستان رباط کریم برگزار شد.
شهردار پرند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و صاحبان قلم و زحمت کشان این عرصه، تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار مهم است و امروزه رسانه ها مهمترین ابراز برای ارتباط در جوامع هستند که از جایگاه بسیار والایی برخوردارند.
وی در ادامه افزود: خبرنگاران باید در انعکاس خبر بی طرف باشند و در نهایت امانت داری موضوع را از طریق مطبوعات و رسانه به جامعه انتقال دهند.
علی یحیی پور در این نشست خبری از احداث پارک بانو، زمین اسکیت، زمین چمن مصنوعی و ساختمان جدید شهرداری خبر داد و اذعان داشت: ما در پرند پروژه های نیمه کاره زیادی داریم که به همت شهرداری و شورای شهر در حال اجرا است، به زودی و در هفته دولت شاهد افتتاح بلوار حضرت خدیجه کبری و زمین چمن مصنوعی که با هزینه 3 میلیارد تومان آسفالت شده است خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تمام فعالیت های شهرداری دارای شفافیت مالی است، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی شهرداری پرند دارای بارکدهای مالی و دفتری است و هر کس که مشتاق به بررسی آن ها باشد می تواند آن ها را مشاهده و یا منتشر نماید.
شهردار پرند در پایان تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مسئولان هستند و قادر هستند عملکرد سازمانها و نهادها را به مردم اطلاع دهند و همچنین انتقاد و درخواست جامعه را به گوش مدیران برسانند.
در خاتمۀ این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه شهر پرند و شهرستان رباط کریم با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 
 


مطالب مرتبط