سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۵/۲۶
آزادگان سند افتخار ایران اسلامی هستند.
آزادگان سند افتخار ایران اسلامی هستند. شهردار پرند:
آزادگان سند افتخار ایران اسلامی هستند.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علی یحیی پور با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت افتخار آمیز آزادگان دفاع مقدس به میهن اسلامی در سال 69،  اظهار کرد: در این روز ایران اسلامى شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سالهاى اسارت خود در اردوگاه­هاى عراق، پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‏هاى خود بازگشتند. 
شهردار پرند با تاکید بر اینکه ایثار و مقاومت آزادگان سرافراز ایران اسلامی در حافظه تاریخ خواهد ماند، اذعان داشت: آزادگان در طول اسارت رشادت های زیادی از خود نشان دادند و در نهایت دشمن بعثی را به اسارت درآورده و با تحمل کردن تمامی سختی های دوران اسارت، حفظ وحدت و انسجام خود در طول اسارت، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در مصاحبه با نمایندگان صلیب سرخ، پرداختن به حفظ قرآن، نهج البلاغه و فراگیری معارف دینی و اجرای برنامه های گروهی در مناسبتهای دینی و انقلابی جهانیان را مبهوت ساختند.
یحیی پور در ادامه افزود: امروز اگر ایران اسلامی عزتمند است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد به واسطه جانفشانی شهدا، ایثارگران، وجود آزادگان و تحمل سختی دوران اسارت می باشد.
شهردار پرند آزادگان را سند افتخار کشور خواند و گفت: آزادگان سرافراز به این جهت سند افتخار ما می باشند که در دوران اسارت با تحمل سختی بهترین و طلایی ترین دوران زندگی خود را برای عزت و شرف کشور در اسارت رژیم بعث سپری کردند.
 

 
 


مطالب مرتبط