سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۵/۲۷
قرار گرفتن مسئولان نهادهای مختلف در کنار خانواده های عزیز شهدا منجر به رفع مشکلات آنها در سیستم های دولتی می شود.
قرار گرفتن مسئولان نهادهای مختلف در کنار خانواده های عزیز شهدا منجر به رفع مشکلات آنها در سیستم های دولتی می شود.  مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران:
قرار گرفتن مسئولان نهادهای مختلف در کنار خانواده های عزیز شهدا منجر به رفع مشکلات آنها در سیستم های دولتی می شود.
 
مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران در نخستین طرح سپاس رباط کریم ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: اجرای طرح سپاس و رویکرد فرهنگی بنیاد شهید از ابتدای تاسیس تاکنون طی برنامه های این نهاد متعدد، اثرگذار و تعطیل ناپذیر بوده و هست.  
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، نادر نصیری اظهار کرد: اثرگذاری طرح سپاس به واسطه ارتباط عاطفی که بین خانواده های معظم شهدا و مسئولان ایجاد می­گردد بیشتر از اعتبارات اختصاص یافته به این بخش است.
وی با اشاره به اینکه در طرح سپاس، مسئولان به صورت گروه های چند نفره به دیدار خانواده های شهدا می روند خاطر نشان کرد: قرار گرفتن مسئولان نهادهای مختلف در کنار خانواده های عزیز شهدا علاوه بر ایجاد دلگرمی این قشر منجر به رفع مشکلات آنها در سیستم های دولتی خواهد شد.
نصیری در ادامه یادآور شد: شهرستان رباط کریم از جمله شهرستان­های پیشتاز در سرکشی و دیدار با خانواده­های شهدا بوده و همواره در طرح­های این نهاد مشارکت، احساس مسئولیت و پایداری داشته است.
وی افزود: در طرح سپاس سالی یکبار همه مسئولان و مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید به همراه مسئولان محلی و ائمه جمعه و ... در یک شهرستان حضور یافته، به بازدید و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخته و برای رفع مسائل و مشکلات آنان هم اندیشی می­کنند.
مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران تحقق منویات مقام معظم رهبری، مشارکت و اثرگذاری ائمه جمعه و مسئولان و بهره­گیری از منابع مادی و معنوی استان را از دستاوردهای طرح سپاس عنوان کرد و گفت: ایجاد تنوع برای مدیران و تبادل تجربه و آموزش غیر مستقیم و بسترسازی برای القای طرح سپاس جهت ایجاد ارتباط عاطفی با ایثارگران و استمرار اجرای بازدیدها را از دیگر دستاوردها و محاسن طرح سپاس می باشد.
گفتنی است در این جلسه حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان­های شهدا و امام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت از دیگر اقدامات طرح سپاس عنوان شد.

 
 


مطالب مرتبط