سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۵/۲۸
فضل الله چراغی به عنوان سرپرست شهرداری پرند انتخاب شد.
فضل الله چراغی به عنوان سرپرست شهرداری پرند انتخاب شد. در جلسه فوق‌العاده رسمی شورای اسلامی شهر جدید پرند بعد از پذیرش استعفای علی یحیی پور، فضل الله چراغی به ‌عنوان سرپرست جدید شهرداری پرند انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، عصر دیروز 27 مرداد ماه در ساختمان شورای اسلامی شهر پرند جلسه ی مهمی جهت رسیدگی به وضعیت مدیریتی شهرداری پرند برگزار شد. در این جلسه بعد از قرائت استعفای علی یحیی پور شهردار اسبق که با 7 رای موافق به تایید شورای شهر رسید، اعضای شورای اسلامی شهر فضل الله چراغی را به‌ عنوان سرپرست جدید شهرداری پرند انتخاب کردند.
فضل الله چراغی سرپرست جدید شهرداری پرند با اشاره به عملکرد شهردار قبلی و ضمن تقدیر از تلاش های او در این مدت،    اظهار داشت: شهرها همچون موجودات زنده ای هستند که برای ادامه حیات باید تمامی نیازهای آن را مرتفع ساخت تا همواره شاهد وجود پویایی و نشاط برای زندگی در آن بود و شهر جدید پرند با مردمی شهید پرور و ولایتمدار از شایسته ترین شهرها برای ایجاد این نشاط و پویایی است. اینجانب به عنوان سرپرست جدید شهرداری پرند تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا با اتکال به خداوند متعال و استعانت از ذات مقدس او و تکیه بر اصول و روحیه مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف پرند گام برداریم و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهم بود.  
 

 
 


مطالب مرتبط