سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۱۰
حاکمیت نگاه شهروند محور به جای دولت محور و شهرداری محور باید در دستور کار عملی قرار گیرد.
حاکمیت نگاه شهروند محور به جای دولت محور و شهرداری محور باید در دستور کار عملی قرار گیرد. رئیس شورای اسلامی شهر پرند:
حاکمیت نگاه شهروند محور به جای دولت محور و شهرداری محور باید در دستور کار عملی قرار گیرد.
 
رئیس شورای شهر پرند در مراسم معارفه ی شهردار جدید پرند که صبح روز گذشته در دانشگاه آزاد پرند برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، اظهار کرد: ما قدردان زحمات و تلاش های شهردار پیشین مهندس علی یحیی پور هستیم و برای ایشان به درگاه الهی صحت، سلامت و سعادت را آرزومندیم. همچنین از زحمات شبانه روزی سرپرست شهرداری پرند آقای چراغی نیز در این مدت دو ماه نهایت قدردانی را داریم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، آریا خانی در ادامه مهندس شفا نظرپور را مدیری ارزشی، ولایی، جهادگری مجاهد، متخصصی متعهد، امانتداری مطمئن و با صلابت و سلامت خواند و افزود: زمان باقی مانده برای کار، زمانی کم، سخت ولی امکان پذیر است. وقت باقی مانده وقت طلایی برای شهر پرند است که می تواند برای این شهر سرنوشت ساز و حماسه آفرین و پایه گذار پروژه ها و تصمیمات مهم برای توسعه و پیشرفت شهر پرند باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر پرند همچنین از همکاران ساعی و تلاشگر خود در شورای شهر نیز قدردانی نمود و تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای آبادانی هر چه بیشتر شهرها مدیریت شهری باید زمینه ی خدمات بهتر و بیشتر را فراهم آورد و پروژه های عمرانی و خدماتی شهر را با همت مضاعف دنبال کنند.
وی تصریح کرد: پرند در حصار تنگ محدوده های جغرافیایی نمی گنجد و در حقیقت نمی توان بر جهانی شدن آن چشم فرو بست. هر چند که اولین فرصت جهانی شدن با حذف نمایشگاه بین المللی از پرند گرفته شد. اما ظرفیت های ویژه و مهم را برای این امر داراست.
وی توجه ویژه به تکریم واقعی و عملی ارباب رجوع با تسریع در امر پاسخگویی به نیازهای شهروندان از جمله در خصوص شهرسازی با تسریع در صدور پروانه های سازمانی و کاهش مراحل اداری و مدیریت و پایه اقتصاد مقاومتی، مردم داری و خدمت صادقانه و بی منت را از دیگر خواسته های مردم و شورای شهر از شهردار جدید پرند دانست و گفت: برقراری تعامل با ارگان ها، نهادها و ادارات از خواسته های مردم و شورا از شهردار جدید است که باید همزمان با مشکلات فعلی، تحقق یابد و دفاع جدی از حقوق شهر پرند از اهمیت ویژه ای برخوردار و مد نظر قرار گیرد.
خانی خلاقیت و نوآوری را لازمه ی ارتقاء فعالیت های شهرداری خواند و افزود: اصلاح ساختار فعالیت های شهرداری می تواند زمینه ساز خلاقیت و نوآوری باشد. باید خود را باور کنیم و از هاله ی بسته به دور خود پیچیده شده خارج شده تا بتوانیم پاسخ گوی نیازهای جدید شهروندان پرند باشیم.


مطالب مرتبط